BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger pr. 15. april en planlægger, der skal være med til at opbygge vores nye rengøringsteam, så de samme medarbejdere kommer hos borgerne, ruterne planlægges mest effektivt og rengøringen leveres i den højeste kvalitet.
I Middelfart Kommune ønsker vi at gøre en forskel for vores borgere. Vi skal turde tænke i nye baner og tilrettelægge vores velfærd, så den får størst effekt. Det gælder både for den tætte omsorg og for den praktiske, nødvendige hjælp.
1. maj 2024 opretter vi derfor et nyt rengøringsteam, der skal stå for rengøringen i borgernes eget hjem. Rengøringsteamet bliver et lille fast team, hvor medarbejderne arbejder tæt sammen, og borgerne oplever en tryg og tæt relation til teamet. Resten af vores hjemmepleje vil blive en tæt samarbejdspartner, så vi sikrer, at borgerne får en helhedsorienteret pleje uanset hvem, de får hjælp af.
En vigtig forudsætning for at vi lykkes med vores ambition, at vi finder en dygtig, struktureret og samarbejdsorienteret planlægger, der i hverdagen kan hjælpe os med at holde det kølige overblik over rengøringsruterne, borgerne, dokumentationen og al den øvrige logistik.
Da der bliver tale om et lille team på en 5-7 medarbejdere vil det også være en naturlig del af jobbet, at planlæggeren tager del i de daglige rengøringsopgaver, når dagens planlægning er veloverstået.
Vores nye planlægger kan sige ja til følgende (men du må gerne kunne meget mere):
- Du har en uddannelse som SSA eller SSH og har erfaring fra hjemmeplejen eller anden form for rengørings-virksomhed.
- I hverdagen formår du at sætte vores borgere først og planlægge med udgangspunkt i deres behov
- Du har ordenssans og skaber rene linjer – både i din funktion som planlægger og i rengøringsopgaverne ude ved borgerne
- Du kan lide at have den koordinerende rolle og elsker struktur
- Som faglig sparringspartner kan du guide og vejlede dine kollegaer, så I vokser som team og fællesskab
- Du er vellidt som samarbejdspartner og kan samarbejde med vores visitation, hjemmepleje, private leverandører, sygepleje og elevområdet
- Du mestrer den gode og anerkendende kommunikation i alle dine opgaver
- Du har gerne kendskab til Nexus, FSIII, og flair for dokumentation
- Du har kørekort
Dine konkrete opgaver vil bl.a. være:
- Arbejdstidsplanlægning, ferieplanlægning og lønindberetning
- Dokumentation i Nexus samt sikre, at dine kollegaer dokumenterer med høj kvalitet
- Ruteplanlægning og disponering af medarbejderressourcer
- Opstartssamtale og APV ved første besøg
- Dialog og opfølgning med borgere og pårørende
- Deltagelse i de daglige rengøringsopgaver, som en del af teamet
Vær med til at udvikle vores nye team og arbejdsplads
Vores nye Rengøringsteam skal bo på Mandal Allé 19 i Middelfart sammen med vores hjælpemiddelafdeling, og der vil være mulighed for at skabe et godt, fælles arbejdsmiljø med gode tværgående relationer.
Da vores Rengøringsteam er nyt, vil du som vores nye planlægger være med til at bygge teamet op og sætte dit præg på arbejdsdagen og samarbejdet. I den første del af ansættelsen vil du være med til at designe ruterne og finde løsninger på logistikken for teamet. Du vil desuden være en aktiv del i at hjælpe de nye kollegaer godt til rette og sørge for, at de føler sig velkomne fra første dag.
Middelfart Kommune – en arbejdsplads med plads til udvikling og trivsel
Som vores nye medarbejder i rengøringsteamet og i Middelfart kommune sørger vi naturligvis for at tage godt imod dig. Du får en god introduktion og oplæring, og du vil blive koblet op på vores nye onboarding-program med et tværgående fokus på organisationen og fagligheden.
Du vil desuden få et tæt samspil med din nye leder og et struktureret samarbejde med dine planlægger-kollegaer i vores hjemmeplejedistrikter.
Middelfart Kommune er frisat på ældreområdet, og det betyder, at vi tør og vil prøve nye idéer af i praksis. Der er derfor ikke langt fra den gode idé til, at vi prøver det af i hverdagen sammen med vores medarbejdere og borgere. Det håber vi også, at du har mod på og lyst til.
Alt det praktiske
Stillingen er som udgangspunkt på 32 timer, men vi er åbne for en drøftelse af andet timetal.
Mødetiden vil være kl. 7.30 på alle hverdage, og der vil i samarbejde med leder være mulighed for at få indflydelse på egen arbejdstid. Der er fri i weekenden.
Løn efter overenskomst med et tillæg for planlægning.
For mere information kan du kontakte Michael Kildemose Nielsen, leder hjælpemiddeldepotet på tlf.: 2444 2035 eller mail: michael.kildemosenielsen@middelfart.dk
Send din ansøgning inden 23. februar 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag 28. februar 2024
Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads, med et sundt arbejdsmiljø og mulighed for faglig og personlig udvikling. Derfor har vi fokus på god ledelse, fleksible rammer og der er ikke langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk
Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på http://tilflytter.middelfart.dk/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Senior og Velfærd, Mandal Allé, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985015