Kontraktforhandler/administrativ medarbejder til Familie og Børn

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du fagligheden til at forhandle kontrakter på det specialiserede socialområde for børn og unge? 
Vil du samtidigt gerne arbejde med forskellige andre administrative opgaver inden for børne- og unge området?

Administrationen i Familie og Børn søger en medarbejder, der som en del af opgaverne kan forhandle kontrakter med de leverandører, der leverer ydelser på det specialiserede Børne- og Unge område. I stillingen skal du ligeledes understøtte det administrative arbejde omkring de sårbare børn, unge og deres familier i Fredericia Kommune. Det forventes at fordelingen mellem kontraktforhandling og administrativt arbejde er ligeligt.

Om jobbet som kontraktforhandler
Jobbet som kontraktforhandler er en ny funktion. Vi har et ønske om at styrke arbejdet med vores eksterne leverandører og skabe et bedre overblik over og en ensartethed i vores kontrakter. Der er tale om køb af indsatser på opholdssteder, døgninstitutioner, efterskoler, aflastningsophold samt eksterne kontaktpersoner og familiebehandling. 

Opgaver som kontaktforhandler:

  • Matche ønsker fra myndighedsrådgiverne sammen med egnede leverandører, herunder kvalitet og pris.
  • Overblik over leverandører og være medvirkende til at styre de eksterne køb.
  • Forhandle kontrakter med leverandører.
  • Vedligeholde og udvikle kontraktskabeloner.

I Administrationen er der et bredt felt af arbejdsopgaver, som primært understøtter vores myndighedsområde:

  • Borgerbetjening og telefonbetjening
  • Bogførings- og konteringsopgaver
  • Fordeling af elektronisk post og bestillinger f.eks. kontorartikler
  • Opgaver i fagsystemet DUBU
  • Indberetning af timer
  • Beregning af tilskud til efterskoleophold
  • Opgaver i forskellige fagsystemer som f.eks. DUBU, Opus, Sofus 
  • Andre ad hoc opgaver

Du skal forvente at få en del opgaver i DUBU, men også nogle af de øvrige opgaver, da du indgår som en del af det administrative team. 

Vores forventninger til dig
Du har som udgangspunkt en socialfaglig eller administrativ baggrund, men anden relevant baggrund er velkommen. Da vi har en meget bred kontaktflade, både internt som eksternt, er det vigtigt, at du kan kommunikere venligt og forståeligt både skriftligt mundtlig og ansigt til ansigt. At være serviceminded er en af de egenskaber, vi vægter højt.

Vi forventer ligeledes:

  • Du har et godt kendskab til det specialiserede socialområde samt til servicelovens og socialtilsynets bestemmelser.
  • Du har viden om kontraktindgåelse
  • Du har gode forhandlingskompetencer
  • Du må gerne have en god og solid erfaring inden for administrative opgaver. 
  • Du har flair og mod på digitalisering, da vi anvender mange forskellige IT-systemer i vores dagligdag. Har du erfaring med at arbejde i ESDH systemer og DUBU vil det være en fordel. 

Du referer til lederen af Administrationen. Ud over kollegaerne i Administrationen vil du også få en del kontakt til ledelsen og medarbejdere i myndighedsafdelingen for Familie og Børn. 

Om Administrationen i Familie og Børn
Administrationen betjener og servicerer hele Familie og Børn, som består af flg. afdelinger: 

  • Ungdomsrådgivningen
  • Familierådgivningen
  • Handicaprådgivningen
  • Modtagelsen
  • Tandplejen
  • Familie- og Ungdomscentret. 

Tandplejen og Familie- og Ungdomscentret har deres egne administrative medarbejdere, men der er enkelte opgaver, som også varetages af Administrationen. Du vil få samarbejdsflader rundt i organisationen, kontakt til borgere samt andre eksterne samarbejdspartnere. 

Vil du vide 
Du er velkommen til at kontakte:

  • Chefkonsulent og konstitueret leder af Administrationen, Bobby Singh Bhatia (ferie i uge 29 – 31), 4114 1834, bobby.bhatia@fredericia.dk 
  • Leder af Familierådgivningen og Handicap Mette Beck Frost (ferie i uge 30 – 32), 6192 9293, mette.frost@fredericia.dk 

Løn- og ansættelsesforhold
I henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Ved ansættelse i Fredericia Kommune vil der blive indhentet referencer og evt. bedt om en straffeattest. 

Fredericia Kommune er fra 1. oktober 2023 tobaksfri arbejdsplads.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men andet kan aftales.

Tiltrædelse 1. oktober 2023 eller efter aftale. 

Ansættelsessamtale
Vi afholder ansættelsessamtaler 22. august 2023. Evt. 2. samtaler vil blive afholdt 29. august 2023.

Ansøgningsfrist
17. august 2023.

Send ansøgning online – benyt browseren Chrome
I Fredericia Kommune benytter vi et elektronisk rekrutteringssystem, hvor du sender dine bilag online. Sammen med din ansøgning. CV og andre relevante bilag, skal dit eksamensbevis medsendes. 
Læs mere om online ansøgning på www.fredericia.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fredericia Kommune, Gothersgade 20 B, 7000 Fredericia

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://fredericia.career.emply.com/ad/kontraktforhandler-administrativ-medarbejder-til-familie-og-born/r8aony/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877681

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet