BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvem er du
Kontoruddannet og har lyst til at arbejde 32-37 timer pr. uge. Du har et godt overblik, er god til at samarbejde. Du kan jonglere med 2 funktioner i én stilling.
Planlægningsdelen, handler om at arbejdstidsplanlægge i det nye system HosInfo. Der er omkring 25 ansatte på Ungehuset Røjleskov, der arbejder dag, aften og nat.
Sekretærdelen handler om at være administrator for det borger administrative IT system, indkøb af kontorartikler, administrere post ind og ud af huset, samt forefaldende administrative opgaver for ledelsen. Arbejdet foregår tæt på ungegruppen og med direkte kontakt til de unge i forbindelse med ungeøkonomien, såsom lommepenge, tøjpenge etc.
Hvem er vi
Socialcenter Lillebælt, afdeling Ungehuset Røjleskov er en delvist lukket døgninstitution hvor børn og unge kan have længerevarende anbringelse i en pædagogisk ramme. Anbringelse på delvis lukket institution kan anvendes, når den unges udviste adfærd ikke i tilstrækkelig grad kan håndteres i et mindre indgribende tilbud. Ungehuset Røjleskov får 8 døgnpladser og vi forventer at de første unge skal flytte ind til oktober - november 2023.
Målgruppen er sårbare børn og unge mellem 12 og 17 år, der har forskellige vanskeligheder, som f.eks. udadreagerende og kriminel adfærd, misbrugs- eller psykiatrinære problemstillinger. De kan have været udsat for omsorgsvigt, overgreb eller traumer. De kan komme fra socialt belastede eller marginaliserende miljøer, og ofte har de haft mangelfuld skolegang.
Hvem er ansat hos os
De 25 medarbejdere er pt. bestående af pædagoger, social- og sundhedsassistenter, servicepersonale, administration og studerende. Det er disse der skal arbejdstidsplanlægges for. Endvidere er der én afdelingsleder.
Hvor skal du sidde og hvem skal du samarbejde med
Du skal sidde på Ungehuset Røjleskov i Strib. Du skal samarbejde med såvel afdelingsleder samt det øvrige personale. Endvidere har Centret en netværksgruppe for planlæggere/sekretærer, som mødes ca. hver anden måned.
Du vil referere til afdelingslederen, men skal samtidig samarbejde med Socialcenter Lillebælts HR specialist, som sidder i centeradministrationen.
Opgaven som arbejdstidsplanlægger
Du skal udarbejde ugentlige tjenesteplaner jf. overenskomsten og de dertil gældende arbejdstidsregler samt lokalaftaler, så den enkelte medarbejder hele tiden kender sin arbejdstid minimum 4 uger frem, men målet er 5-6 uger frem.
Du skal være med til at sikre, at der arbejdes efter de standarder der er. Det gør du i tæt samarbejde med afdelingslederen og med sparing fra HR specialisten.
- Arbejdstidsplanlægning for alle faggrupper i henhold til overenskomst og arbejdstidsregler
- Kodning af præsteret arbejdstid, registrering og lønindberetning i HosInfo via Silkeborg Data
- Udfærdige grundplaner i samarbejde med afdelingsleder
- Tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forhold til indkomne ønsker fra medarbejderne
- Tilrettelæggelse af arbejdstidsplaner i forbindelse med afholdelse af ferie, afspadsering, personalemøde, kursusaktivitet, uddannelse og lignende
- Ad hoc HR opgaver der er relateret til arbejdstidsplanlægning
- Indkald af vikarer i planlægningsfasen
- Koordinerende funktion ved akut opstået sygdom og lignende.
- Modtage telefonopkald
- Modtage gæster, udlevere gæstenøgler, alarmbrik m.v.
- Håndtere post ind og ud af huset, elektronisk
- Administrere NEXUS, Safetynet, SydID
- Indkøb af diverse artikler til organisationen, SydAx
- Håndtering af de unges økonomi.
- Et spændende og udfordrende arbejde
- En arbejdsplads i konstant udvikling
- Et godt arbejdsmiljø, hvor vi både værdsætter høj faglighed, men samtidig sætter pris på humor og en uformel omgangstone
- Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
- At du er kontoruddannet og har kendskab til at håndtere økonomi i mindre omfang
- At du har erfaring med arbejdsplaner og kendskab til overenskomster og arbejdstidsregler
- At du har kendskab til Silkeborg Data, vil være en klar fordel
- Du kan være i dialog med medarbejderne og være med til at understøtte den ramme for arbejdstidsplanlægning som ledelsen har lagt.
Har du brug for yderligere information til stillingen, så ring endelig til afdelingsleder; Birthe Bjørn Pedersen tlf. 24 60 05 88 (afholder ferie i ugerne 28, 29 og 30).
Ansøgningsfrist: Den 13. august 2023
Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt mandag den 21. august 2023.
Tiltrædelse: Den 1. oktober 2023 eller efter aftale.
Arbejdssted: Socialcenter Lillebælt, Ungehuset Røjleskov, Billeshavevej 49, 5500 Middelfart.
Der vil blive indhentet reference, samt børne- og offentlig straffeattest inden ansættelse.
Det er en betingelse for ansættelsen, at straffeattesten vurderes tilfredsstillende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Socialcenter Lillebælt - Ungehuset Røjleskov, Billeshavevej 49, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=225953&DepartmentId=17569&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873865