BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du stor erfaring med god vagtplanlægning, og vil du være med til at udvikle og implementere "best practice" for vagtplanlægning på Psykiatrisk Afdeling Middelfart? Så mangler vi dig til at være med til at forme, iplemnetere og drifte en robust vagtplanlægning!
Vores ene kollega er blevet tilbudt et lederjob, hvorfor vi søger ny kollega til et team på lige nu 3 vagtplanlæggere, der varetager opgaver for alle døgnafsnit samt lægerne – i alt ca. 300 medarbejdere.
Afdelingen er fortsat i proces omkring implementering af central vagtplanlægning og Ønskeplan.
Med afsæt i den daglige drift på Psykiatrisk Afdeling Middelfart bliver du en del af det vagtplanlægningsteam, som står for vagtplanlægningsopgaven i afdelingen. Det er en nøgleopgave i sygehusets ressourcestyring, som påvirker både økonomi, medarbejdertrivsel og forholdene for patienterne.
Dine arbejdsopgaver vil være:
- Oprette nye medarbejdere m.v.
- Oplære og introducere nye medarbejdere omkring vagtplanlægning.
- Udarbejde rulleplaner og vagtplaner ud fra ønskeplaner, som overholder overenskomster, arbejdstidsregler, lokalaftaler og arbejdsmiljølovgivning.
- Indtaste afvigelser til arbejdstidsplanen, byt af vagter, sygdom, efterreguleringer, indberette løn m.v.
- Være sparringspartner og understøtte funktionsledernes virke.
- Indkalde personale ved sygdom m.v.
- Have overblik over medarbejdernes saldi ift. normtid, ferie, omsorgsdage, seniordage m.v.
For at kunne bestride funktionen som vagtplanlægger er det vigtigste, at du har interesse for og erfaring med netop vagtplanlægning, så du er med til at sikre, at vores medarbejdere oplever veltilrettelagte arbejdstidsplaner.
- Har evne at gå i front og skabe synergi og samarbejde i forhold til en kompleks opgave
- Har stor erfaring med vagtplanlægning i døgnafsnit med blandede vagter – meget gerne kendskab til HosInfo.
- Har kendskab til overenskomster.
- Har gode samarbejdsevner og formår at tænke i helheder og sammenhænge.
- Tager selvstændigt ansvar for opgaveudførelse og fremdrift.
- Godt kendskab til IT
- Et team der dækker ind for hinanden ved fravær
- Et spændende og udfordrende job i tæt dialog med oversygeplejersker og ledende læger om beslutningerne.
- En afvekslende hverdag med mange spændende udfordringer og mulighed for at præge og udvikle funktionen.
- En central rolle i organisationen med stor berøringsflade.
- Flekstid og mulighed for hjemmearbejdsdage.
- Vi vægter dialogen, humor og omsorg og et godt kollegialt samarbejde.
- Er en del af ledelsessekretariatet
- Arbejdstiden ligger i dagtiden mandag til fredag.
”Retspsykiatrien i Middelfart er dejlig arbejdsplads med højt til loftet, god omgangstone
og med en høj faglighed. Der vægtes god sparring og en uformel omgangstone.
Et sted i udvikling med et højt drive hvor patienterne er i centrum”
Psykiatrisk Afdeling Middelfart består samlet set af et almenpsykiatrisk døgnafsnit, seks retspsykiatriske døgnafsnit, lokalpsykiatri, ambulant psykiatri, en forsknings enhed samt tværgående funktioner. Du kan læse mere om vores afdeling på vores hjemmeside: www.psykiatrienisyddanmark.dk.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst (HK). Afdelingen ansætter kun medarbejdere med tilfredsstillende straffeattest. Vi sørger for at rekvirere en offentlig straffeattest (10 år tilbage) med indhentet samtykke fra dig. Stillingerne er som udgangspunkt fuldtidsstillinger, færre timer kan aftales.
Ansøgningsfrist er 18. marts 2024.
Der afholdes samtaler den 21. marts 2024 om formiddagen.
Flere oplysninger om stillingen kan fås hos sekretariatsleder Susanne Hansen på tlf. 99 44 82 01 eller vagtplanlægger Gitte Lyng på tlf. 20 30 09 62 eller Lene Lindgaard på tlf. 24 63 97 38.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og eventuelt have dig med i vores dedikerede team.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Psykiatrisk afdeling Middelfart, Østre Hougvej, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007513