BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Så kan du se frem til en spændende stilling i Gældsstyrelsen, hvor du skaber struktur og overblik over komplicerede data! Motiveres du samtidig af det strategiske perspektiv og trives du med at navigere i et landskab med mange interessenter? Så er det dig vi søger!
Lidt om os
Gældsstyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler deres gæld til det offentlige. Vores arbejde er interessant, udviklende og meningsfuldt, blandt andet fordi det har stor bevågenhed både politisk og i offentligheden. Hos os i fagområdet Virksomheder, er det inddrivelse hos selskaber og personligt ejede virksomheder, der er i fokus.
I vores Styring og Proceskontor understøtter vi den strategiske udvikling af fagområdet og fungerer som sekretariat og ledelsesstøtte for underdirektøren og ledergruppen. Vi er den primære indgang til fagområdet for den øvrige organisation, og vi gør os umage i den løbende koordinering på tværs af organisationen.
Og det er her, du kommer ind i billedet.
Om opgaven
Vi har i fagområdet en ambition om at ”vi skal være et my bedre i morgen end vi er i dag”. Men hvad betyder det egentlig? Og hvordan bliver vi det? Det skal du være med til at afdække ud fra dataindsamling, analyser af materiale, kig i krystalkuglen, blik for trends og tendenser inden for både produktion, trivsel, sygefravær mv. Det giver dig en stor kontaktflade, hvor du er opsøgende i forhold til kontorets og fagområdets samarbejdspartnere og interessenter.
Dine opgaver vil primært centrere omkring:
- Indsamling af datamateriale
- Analyse af detaljerne og det, der står mellem linjerne
- Udarbejdelse af ledelsesinformation og beslutningsoplæg
- Generel ledelsesbetjening
Vi er åbne for din uddannelsesmæssige baggrund og hvilke erfaringer, du kommer med. Vores forventning er naturligvis, at du kan matche ovenstående og at du i din ansøgning tydeligt præciserer din profil i forhold til dette match.
Vi lægger vægt på, at du har en relevant kandidatuddannelse. Det kan være som fx cand.scient.pol., cand.polit., cand.mag. eller andet indenfor humaniora, samfundsvidenskab eller lignende. Du har formodentlig arbejdet med statistik, kvalitativ og kvantitativ analyse, eller på anden måde opnået relevant faglighed, kvalifikationer og kompetencer gennem din karriere.
Vi forestiller os desuden, at du:
- er nysgerrig, undrende og reflekterende
- formidler data, processer og resultater overskueligt, både skriftligt og mundtligt
- har en god procesforståelse og kan sikre fremdrift og resultater
- er åben og konstruktiv i din dialog for at sikre høj kvalitet
- løbende tilegner dig viden, også uden for dit eksisterende kompetencefelt
Et team der løfter i flok og griner med hinanden
Du bliver en del af Fagområde Virksomheders Styring og Proces-kontor, der består af 10 medarbejdere, der varetager en bred portefølje af opgaver, som ikke nødvendigvis har sammenfald. Men når opgaverne kalder på det, så hjælper vi hinanden og samarbejder på tværs.
Vi er en enhed, der;
- er ambitiøse på egne og andres vegne
- sætter en ære i at spille andre gode
- motiveres af at løse vores opgaver i høj kvalitet og til tiden
- har en bred kontaktflade i fagområdet og i styrelsen
”Vi er et kontor med et socialt arbejdsmiljø og med fokus på faglig udvikling, trivsel og arbejdsglæde. Vi er selvstændige og har høje ambitioner for opgaveløsningen. Det er centralt for os, at vi sammen skaber de bedste muligheder for at anvende vores faglige kompetencer og udbygge vores viden.”
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest onsdag d. 25. oktober 2023. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Iben von Hallas på telefon 7238 6452.
Vi forventer at gennemføre de første samtaler 3. eller 6. november 2023. Evt. anden samtale bliver 13. eller 14. november. Hvis du går videre til anden samtale, kan der eventuelt indgå en personprofilanalyse samt en logisk test.
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi en straffeattest samt referencer. Forud for ansættelse i Gældsstyrelsen foretager vi altid restancetjek for så vidt angår gæld til det offentlige.
Tiltrædelse pr. 1. januar 2024 eller efter individuel aftale.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Teglgårdsparken 99, 5500 Middelfart.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 99, Teglgårdsparken, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922348