BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at udvikle og styrke informationssikkerheden i Middelfart Kommune?
- Er du god til at række ud og skabe kontakt?
- Er du en teamplayer, der ønsker at arbejde et sted hvor der er højt til loftet?
- Brænder du for at arbejde med informationssikkerhed i bred forstand og ønsker at være med til at præge det fremtidige arbejde med informationssikkerhed i kommunen?
Vi oplever et stigende fokus og kompleksitet i informationssikkerhedsarbejdet og derfor ønsker Middelfart Kommune at opnormere området, så vi kan opbygge en stærk funktion, der kan understøtte hele kommunen i arbejdet med informationssikkerhed.
Du vil blive en del af teamet Digitalisering og Informationssikkerhed, som p.t. består af i alt 9 medarbejdere, som alle arbejder med opgaver indenfor digitalisering, RPA-udvikling og informationssikkerhed.
Om stillingen
Du skal være med til at understøtte forvaltningerne i deres arbejde med informationssikkerhed og databeskyttelse i bred forstand - ud fra en risikobaseret tilgang jf. ISO27001 og GDPR.
Dine opgaver inden for informationssikkerhed vil være varierende i type og kompleksitet, og der vil være god mulighed for sparring med kollegaer og vores DPO. Du vil også være en del af det fællesfynske sikkerhedssamarbejde.
Vi søger derfor en profil, der har et stort gåpåmod og lyst til at engagere sig i arbejdet med informationssikkerhed. Samtidig er det vigtigt, at du er god til at tale med en bred vifte af fagligheder og trives i en udadvendt rolle – fordi du kommer til at have et samarbejde med kollegaer i de forskellige forvaltninger.
Eksempler på arbejdsopgaver:
- Medvirke til fremdrift i relation til opgaver i årshjulet for informationssikkerhedsarbejde
- Understøtte og kvalitetssikre indgåelsen af databehandleraftaler
- Facilitere risikovurderinger i samarbejdet med de systemansvarlige
- Medvirke til udarbejdelsen af konsekvensanalyser
- Gennemføre kontroller og sikre opfølgning
- Øvrige opgaver i forbindelse med drift af kommunens ISMS-løsning og andre it-systemer der understøtter arbejdet med informationssikkerhed
- Indgå i ad hoc informationssikkerhedsprojekter
Det er en fordel hvis du har erfaring fra arbejdet med informationssikkerhed, og/eller har et kommunalt kendskab, men det allervigtigste er, at du har en stor interesse for og stor lyst til at arbejde med informationssikkerhed og databeskyttelse.
Uanset om du er erfaren eller nyuddannet, så forventer vi, at du har gåpåmod, energi og vilje til at lære og udvikle dig inden for informationssikkerhed og GDPR. Du skal kunne begå dig i et team, hvor samarbejde er essentielt og hvor gå-på-mod er nødvendigt.
- Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke vigtig, men det er en fordel hvis du har uddannelse indenfor og/eller erfaring med ISO27001/2 og GDPR, men det vigtigste er at du har den rette indstilling og interesse for området.
- Er driftsorienteret og arbejder systematisk og struktureret
- Du er proaktiv og selvstændig
- Er en god formidler skriftlig som mundtlig
- Kan formidle kompliceret stof på en let forståelig måde til kollegaer, som ikke besidder indsigt og viden om informationssikkerhed
Digitalisering og Informationssikkerhed, som ligger under Løn- og Økonomiafdelingen med i alt 43 medarbejdere, hvoraf de 9 sidder i Digitalisering og Informationssikkerhed.
Du bliver en del af et team, som lægger vægt på sparring, samarbejde og et stærkt fagligt fællesskab. I vores afdeling er omgangstonen uformel, trivslen god, og forventningen er, at du bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø, hvor der også er mulighed for hjemmearbejde. Opgaver, beslutninger og ansvar ligger i høj grad hos medarbejderne, og vi prioriterer godt samarbejde, teamudvikling samt den enkeltes faglige udvikling og forventer, at alle byder ind på opgaverne. Vi giver et rummeligt mulighedsrum, men forventer til gengæld engagement, resultater, samarbejde og vidensdeling.
Mere information og ansøgning
Hvis du vil vide mere, så kan du kontakte teamleder Kristian Mohr Røge 8888 5145 eller Løn & Økonomichef Eva Iversen 4023 9060.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 12. september 2024. Vi afholder samtaler den 18. september med besættelse af stillingen 1. november 2024. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og aftaler om lokal løndannelse.
Arbejdssted er Middelfart Rådhus, Nytorv 9, 5500 Middelfart. En attraktiv arbejdsplads som Danmarks mest bæredygtige, offentlige arbejdsplads. Der er gode parkeringsmuligheder og forbindelser til motorvejen og offentlige transportmidler.
Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!
Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker om timetal mm, så du opnår balance mellem arbejde og fritid. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk
Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Økonomiafdelingen, Nytorv, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101026