Team Tusindfryd søger 2 friske kvinder til ansættelse hurtigst muligt – Fredericia

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

OMRÅDE:  7000 Fredericia

Hvis du leder efter et sted hvor du kan blomstre, hvor hver dag ikke er en dans på roser, men hvor du til gengæld er en værdsat blomst i den spraglede buket, så søg før din kollega og skift den grå hverdag ud med sol, latter og medindflydelse.

LIDT OM TEAM TUSINDFRYD:
Der hører en længere historie sammen med navnet på teamet, som du kan få ved lejlighed. Teamet har indtil nu bestået af min mand og jeg samt mine 5 skønne kvindelige hjælpere. Alle har de hver især unikke evner og udfyldt hver deres rolle i teamet.

Min kunstner er stoppet og sygeplejersken læser videre, men bliver dog i teamet som vikar. Så pt. består teamet af en håndværker, en arbejdshest, en sygeplejerske vikar samt en ad hoc alt-mulig-mand. Hvem er du som person og hvad kan du byde ind med til teamet – hvilken rolle og evner kommer du med?

Teamet bygger på en åben og lyttede kommunikation, hvor alle holder den gode tone. Der er højt til loftet og alle byder ind med arbejdsopgaver som de lyster at lave. Jeg lægger vægt på, at det skal være hyggeligt at gå på arbejde, men forventer samtidig gensidig respekt, fairness og en positiv indstilling til livet og lyst til at ville hjælpe til. Jeg går ind for, at I som kollegaer deler ud af erfaringer og lærer af hinanden til glæde for alle. Du skal kunne arbejde med frihed under ansvar, have drive og situationsfornemmelse og kunne sætte dig ind i, hvad det vil sige at være et andet menneskes arme og ben men IKKE hjerne. Du skal huske på, at selvom du er på arbejde, så er du i mit private hjem og må acceptere, at vi ikke altid ønsker ting gjort på den samme måde og at jeg som Boss-Lady har vetoret. Jeg ynder at tænke ud af boksen og vendingen ”det plejer jeg” benyttes ikke i mit hjem.

LIDT OM MIG:
Jeg er en positiv og livsglad kvinde på 51 år, som er gift og lever sammen med min mand Stephen og vores kat Fillippa. Vi har boet sammen i knap 11 år og været gift i godt 7 år, så vi er en sammentømret lille enhed der har hinandens ryg, samtidig med at vi giver plads til hinandens forskelligheder. Vi lader aldrig solen gå ned over vores vrede. Denne tilgang til livet og tingene, forsøger jeg at overføre til teamet og min ledelsesstil bygger på anerkendende principper, hvor jeg forsøger at påpege det positive i stedet for det negative. Jeg forstår vigtigheden af at rose, når der er noget at rose for, samt at fremhæve de kvaliteter som personen byder ind med, frem for hvilke mangler vedkommende måtte besidde.

Som 1½ år fik jeg konstateret børneleddegigt som har udviklet sig gennem livet. Den er nu mere eller mindre i bero og jeg er ladt tilbage med en masse følgeskader, som udover at give smerter i skuldre, albuer, knæ og hofter også begrænser mine bevægelse i de samme led. Jeg kan kun gå vha. hjælpemidler og ude benytter jeg mig af en manuel kørestol. Jeg bruger ilt 24 timer i døgnet, men ikke respirator og jeg benytter Flextrafik eller vores leasede bil, når jeg skal ud af døren til div. ting. Jeg har fået bevilget flexjob, og skal her i 2023 i gang med at finde mig et egnet arbejde.

LEDIGE JOBS:
Du kommer til at indgå i et allerede fastlagt rul, som kører over 5 uger. Det vil derfor være begrænset, hvor meget der kan laves om i timetal og placeringen af de enkelte vagter i de 2 stillinger.
1 fuldtidsstilling på ca. 31,5 timer i gennemsnit pr. uge.
1 Deltidsstilling på ca. 25,5 timer i gennemsnit pr. uge.

For begge stillinger gælder det, at man indgår både i dagvagter og nattevagter samt evt. aftenvagter ved behov. Ønsker du kun nattevagter, kommer du ikke i betragtning til en stilling hos mig, da det forventes at man er indstillet og indforstået med blandede vagter.

Arbejdstiden er fordelt på dagvagter af 10 timer (tirsdage 11,5t) og nattevagter af 9,5 timer på hverdage samt nattevagter på 9 timer i weekender.

Der er tale om vågne nattevagter, da jeg skal overvåges og have hjælp til min Bi-PAP maske. Det er derfor ikke muligt at tilbyde døgnvagter. Min bevilling er ikke en 24 timers bevilling, så jeg kan heller ikke, som udgangspunkt, tilbyde vagter på over 10 timer. Søger du døgnvagter eller 12 timers vagter, kan jeg ikke tilbyde dig en stilling.

Teamet er et såkaldt: ”selvdækkende team”. Det betyder at hjælperne, i et rimeligt omfang, forventes at stå til rådighed for teamet på fridage mv, så der kan blive dækket vagter ved sygdom, ferie eller periodevis ændringer i vagtplanen.

Når du sender din motiverede ansøgning, skal det tydeligt fremgå hvilken stilling du søger. Du skriver, om du:

1) ønsker at arbejde deltid 31,5 timer (stilling A) eller
2) ønsker at arbejde på deltid 25,5 timer (stilling B). 

ALLE STILLINGER ER TIL BESÆTTELSE HURTIGST MULIGT.

JOBBESKRIVELSE:
Som hjælper hos mig er det vigtigt, at du er et afbalanceret, omsorgsfuldt menneske med empati og at du møder ind med en rolig og afdæmpet attitude – mange spørgsmål, høj snak, megen stress, larm og jag påvirker min formåen i negativ retning både fysisk men også mentalt.
Det er vigtigt, at du er struktureret og god til at arbejde systematisk og trinvist. Du skal have overblik og være organiseret og praktisk orienteret.

For at jeg skal bruge mindst mulig energi på hverdagens gøremål, så der er overskud til andre ting, er det vigtig at tingene lægges de samme steder hver gang, at du er ansvarsbevidst og selvkørende, samt at du har teamspirit og er robust.

Du skal have taget stilling til, om du kan se dig selv i det her job i en længere periode – minimum 1 år – gerne meget længere, inden du sender en ansøgning. Det kræver mange af mine ressourcer at oplære en ny hjælper og derfor ansætter jeg ikke hjælpere, som har eller påtænker at søge ind på videregående uddannelser, starte selvstændig virksomhed el. lign. hvis ikke det kan kombineres med timerne og fleksibiliteten som hjælperjobbet kræver.

Arbejdsopgaver:
Mine hjælpere skal hjælpe mig med praktisk talt alt i løbet af en vagt, så der er tale om et meget alsidigt arbejde. Jobbet foregår i mit hjem, til fritidsaktiviteter, sociale arrangementer, sygehus og andre ting som jeg kunne få lyst til at deltage i. På sigt skal du også med mig på arbejde og måske hjælpe til når min mand og jeg tager af sted på ferie.

Det er derfor vigtigt, at du og dit valg af arbejdstøj afspejler dette spænd i arbejdsopgaver, så du både har bevægefrihed til at kunne hjælpe mig med personlig pleje, kunne gøre rent og lave mad, samtidig med at du er præsentabel, hvis jeg har en kontroltid på sygehuset, skal på arbejde eller jeg pludselig vil på cafe og spise frokost.
Selvom der er tale om arbejde i et privat hjem, gælder der stadigvæk samme regler for dresscode her, som i offentlige/private virksomheder.

Andre arbejdsopgaver kan være (listen er ikke udtømmende):

  • Barbere ben
  • Klipning af tånegle
  • Redde og sætte mit hår
  • Påklædning
  • Ledsagelse
  • Kørsel
  • Indkøb
  • Madlavning
  • Rengøring
  • Tøjvask
  • Strygning
  • Oprydning
  • Kontorhjælp
  • Medicindosering
  • BiPAP behandling i dagstimer
  • Natlig overvågning

Derudover skal du bistå mig med opkald, div. bestillinger, udfyldning af skemaer og formularer, så dansk mundtlig og skriftlig skal være i orden.

Du er således både mine arme og ben, min anstandsdame, min privatsekretær og min chauffør samt en flue på væggen når det er relevant. Jeg har tendens til at gøre tingene lidt anderledes end andre og du skal være villig til at udvikle dig og møde mig med åbent sind og lysten til at lære nyt. Det forventes, at du er til rådighed, når du er på arbejde og at du kommer inden for få minutter, når du bliver kaldt på.

KVALIFIKATIONER:

  • Kørekort B (og gerne erfaring med automatgear)
  • Kvinde
  • Kunne tåle kat
  • Ikke-ryger (både hjemme og på arbejde)
  • Personer med pleje- og/eller hjælpererfaring foretrækkes
  • Personer med interesse og evner for madlavning og bagning foretrækkes

PRAKTISKE INFORMATIONER:

  • Startdato: Snarest muligt
  • 2 stillinger
  • Sidste frist for ansøgning: 25.05.2023
  • Afholdelse af samtaler: Løbende
  • Vi forbeholder os retten til at fjerne jobopslag før sidste frist, såfremt den rette kandidat er fundet
  • Hvis ikke du har hørt noget inden sidste frist, må du gå ud fra at stillingen er besat til anden side
  • Der vil blive indhentet børne- og straffeattest ved ansættelsen

LØN:
Hos pågældende borger aflønnes du med en grundløn på 136,06 kr. eller 138,37 kr. ved minimum tre års anciennitet.*
Desuden gives der tidstillæg aften, nat og weekender. Kig her for yderligere information.
*Fra 01.01.2009

KONTAKT:
Har du lyst til at søge den ledige stilling, skal du sende en skriftlig ansøgning direkte til borgeren på mail: 200936@handicapformidlingen.dk – gerne med et billede af dig selv.
Spørgsmål vedrørende stillingen skal rettes til konsulent Christina Brasgaard på mail: cb@handicapformidlingen.dk eller på telefon: 71997344 på hverdage mellem kl. 09:00 og 15:00.
Ved eventuel henvendelse, oplys da medlemsnummer: 200936

HANDICAPFORMIDLINGEN:
Handicapformidlingen administrerer hjælperordninger for mennesker med handicap i Danmark. Handicapformidlingen er Danmarks bedste BPA-leverandør – og specialist på området.
Læs mere på vores hjemmeside: www.handicapformidlingen.dk
Er du interesseret i at blive ansat i Handicapformidlingen, kan du finde vores ledige jobs her.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS, Åsvejen, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: 200936@handicapformidlingen.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5742902

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet