BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Gældsstyrelsen har ansvaret for at inddrive al gæld til det offentlige. Det er en vigtig opgave med stor samfundsmæssig betydning, hvor du sammen med et hold af erfarne kolleger bidrager til det danske velfærdssystem.
Om stillingen – og dig
I Gældsstyrelsen kan der ligge millioner gemt i decimalerne, og derfor er det vigtigt at sikre en korrekt og skarp videreformidling af vores resultater og mål til direktionen, departementet og skatteministeren. Det bliver du en del af.
Du er i gang med en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse og ønsker at opnå en forståelse for den offentlige forvaltning. Det er et kæmpe plus, hvis du har lidt erfaring fra en politisk ledet organisation, f.eks. et departement, en styrelse eller en interesseorganisation.
I stillingen vil du skulle arbejde med at indsamle oplysninger, udarbejde mødemateriale og skabe overblik over og opdatere processer og vejledninger. Samtidig er der ofte brug for en ekstra hånd ved visitering og håndtering af skriftlige henvendelser, ad hoc-opgaver og andet forefaldende arbejde.
Den ideelle kandidat:
- Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Prioriterer kvalitet og grundighed i opgaveløsningen
- Har flair for at arbejde metodisk og selvstændigt
Vi tilbyder:
- Fleksibel arbejdstilrettelæggelse
- Faglig onboarding og løbende vejledning
- Mulighed for erfaring og netværksskabelse indenfor offentlig forvaltning
Du vil blive en del af Direktionssekretariatet i Gældsstyrelsen i Middelfart. Sekretariatet består lige nu af 11 medarbejdere, der varetager en bred portefølje af opgaver, herunder ledelsesbetjening, ministersager, pressebetjening, mødeplanlægning mv. Vi løfter i flok, og ingen opgave er for lille eller for stor.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med mange kolleger med forskellige kompetencer på de forskellige projekter, som sekretariatet bidrager til, og vi sætter en ære i at understøtte vores dygtige kollegers faglige opgaveløsning.
Vi tilbyder en velstruktureret onboarding, hvor du vil arbejde tæt sammen med erfarne kolleger.
Det hold, du bliver en del af, sparer med hinanden og har stort fokus på videndeling. Vi er samtidig ambitiøse og vil gerne se, at der kommer resultater ud af at gå på arbejde. Vi har et godt arbejdsmiljø og interesserer os for hinanden.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid vil være ca. 15 timer med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden, fx i forbindelse med eksamener.
Ansøgning med CV bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest torsdag den 31. august 2023.
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Jeanette Greve Kristiansen på telefon 7237 5733.
Vi forventer at indkalde til og gennemføre samtaler løbende primo og medio september 2023 med henblik på ansættelsesstart den 1. oktober 2023.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i staten.
Forud for din ansættelse vil vi indhente straffeattest og foretage restancetjek for så vidt angår restancer til det offentlige.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Teglgårdsparken 26, 5500 Middelfart.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 26, Teglgårdsparken 26, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171388&DepartmentId=9412&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889254