Struktureret Personlig Assistent (PA) til Stab og Udland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded, åben og imødekommende? Kan du bevare det rolige overblik i en til tider hektisk hverdag? Og trives du i en rolle, hvor du veksler mellem den hurtige ekspedering - og den faglige fordybelse i din opgaveløsning? Så er du måske vores nye PA til underdirektøren i Stab og Udland.

Om stillingen
Da vores nuværende PA stopper, søger vi en stærk koordinerende PA til at assistere Stab og Udlands underdirektør. Som et vigtigt led i den koordinerende rolle, vil du stå for at planlægge, booke og styre møder samt udforme dagsordener, beslutningsoplæg og tage referater. Du får samtidigt ansvaret for at koordinere og understøtte processer i ledergruppen f.eks. i forhold til at drive arbejdsgrupper eller planlægge faglige møder og temadage i afdelingen.

Skal vi sætte lidt flere ord på opgaven, vil du stå for at:

  • understøtte underdirektøren i forhold til rejseafregninger, mails, planlægning og afholdelse af større møder og arrangementer, bestilling af forplejning m.v.
  • varetage dialogen med interne og eksterne interessenter på vegne af underdirektøren
  • hjælpe lederne med at finde svar på mange forskellige typer spørgsmål fra organisationen.
  • indgå i teamets løbende arbejde med ledelsesbetjening
Som PA bliver du en del af et team på tre medarbejdere, der understøtter en direktør og to underdirektører.

Fleksibel, tilgængelig og professionel
Det er ikke afgørende hvilken uddannelsesmæssig baggrund du kommer med, men derimod hvilke personlige kompetencer og arbejdsmæssige erfaringer du medbringer.

Det er afgørende for os, at du har gode samarbejdskompetencer, da du på daglig basis får et tæt samarbejde internt i styrelsen og med interessenter på tværs af Skatteforvaltningen.

Du har fra tidligere stillinger opnået stærke faglige og kommunikative kompetencer, mens du formår at skabe struktur og overblik. Ligeledes mestrer du balancen mellem at være servicemindet og holde fast, så opgaverne løses med respekt for faglighed, kvalitet og ofte korte deadlines.

Som holdspiller bidrager du til et godt socialt arbejdsmiljø og løbende videndeling, så vi i teamet på bedste vis kan støtte hinanden og spille hinanden gode. Det er desuden vigtigt, at du trives i en selvstændig rolle, hvor store dele af opgaverne løses på egen hånd.

Gældsstyrelsens direktionssekretariat
Du vil blive en del af Gældsstyrelsens direktionssekretariat i Middelfart. Sekretariatet består lige nu af tretten medarbejdere, der varetager en bred portefølje af opgaver, herunder ledelsesbetjening, ministersager, pressebetjening, mødeplanlægning mv. Vi løfter i flok, og ingen opgave er for lille eller for stor.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med mange kolleger med forskellige kompetencer på de forskellige projekter, som sekretariatet bidrager til, og vi sætter en ære i at understøtte vores dygtige kollegers faglige opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 10. januar 2024 kl. 12.00.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Christoffer Marquardt Pahle på telefon 7237 0995.

Vi indkalder løbende til samtaler med henblik på ansættelsesstart den 1. marts 2024. Vi gør opmærksom på, at der kan indgå en logik-og personanalyse i ansættelsesforløbet.

Du vil blive ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Forud for din ansættelse vil vi indhente referencer, straffeattest og foretage restancetjek for så vidt angår restancer til det offentlige.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Teglgårdsparken 26, 5500 Middelfart.

Bor du ikke i forvejen i nærheden af Middelfart, kan du kontakte en bosætningskonsulent, som kender områdets skoler, lokalmiljø, ejendomsmæglere mv. Bosætningskonsulenten Anne Marie Klausen kan kontaktes på telefon 22400049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk, og du kan læse mere på www.flyttilmiddelfart.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 26, Teglgårdsparken, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962679

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet