BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af at prioritere, kommunikere og analysere – og trives du i en hverdag med mange og vekslende relationer, hvor samarbejde er nøgleordet? Så er det dig vi søger i Styring og Proces i Middelfart!
Gældsstyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler deres gæld til det offentlige. Vores arbejde har stor bevågenhed både politisk og i offentligheden. I fagområdet Virksomheder, er det inddrivelse på selskaber og personligt ejede virksomheder der har fokus.
Om stillingen
Vi har ambition om at etablere et stærkt koncept for strategiske partnerskaber. Du får ansvaret for at etablere partnerskaber samt vedligeholde eksisterende og nye partnerskaber, som alle har til formål at styrke den konstruktive dialog om gældsinddrivelsen samt sætte fokus på sammenhænge på tværs af f.eks. styrelser og brancheforeninger.
Dine opgave vil primært være:
- Udarbejdelse af model for strategiske partnerskaber i samarbejde med dine kolleger
- Planlægning og gennemførelse af partnerskabsmøder
- Udarbejdelse af materiale og oplæg til ledelse
Du har formentlig en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse på kandidatniveau. Eller også arbejder du i dag i et departement, en styrelse, en kommune eller anden politisk styret organisation.
Vi lægger særligt vægt på, at du:
- arbejder struktureret, målrettet og vedholdende
- har en god forståelse for politiske, organisatoriske og samfundsmæssige problemstillinger
- er en dygtig formidler og kan skrive kort og præcist
- trives i en udadvendt rolle, hvor du er imødekommende og servicemindet og kan etablere stærke relationer og strategiske partnerskaber på tværs af organisationen
- er en holdspiller og en god kollega.
Et team der løfter i flok
Du bliver en del af kontoret Styring og Proces. Vores primære opgave er at understøtte ledelsen i den strategiske udvikling af fagområdet og sikre en løbende koordinering på tværs af Gældsstyrelsen.
Du bliver en del af Fagområde Virksomheders Styring og Proces-kontor, der består af 10 medarbejdere, der varetager en bred portefølje af opgaver, som ikke nødvendigvis har sammenfald. Men når opgaverne kalder på det, så hjælper vi hinanden og samarbejder på tværs.
Vi er en enhed, der;
- er ambitiøse på egne og andres vegne
- sætter en ære i at spille andre gode
- motiveres af at løse vores opgaver i høj kvalitet og til tiden
- har en bred kontaktflade i fagområdet og i styrelsen
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest 25. oktober 2023.
Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Iben von Hallas på telefon 7238 6452.
Vi forventer at afvikle første samtaler 3. eller 6. november 2023. Vi afholder evt. en anden samtale 13. eller 14. november. Hvis du går videre til anden samtale, kan der indgå en personprofilanalyse samt en logisk test i forløbet.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet en straffeattest samt referencer. Forud for ansættelse i Gældsstyrelsen foretages altid restancetjek for så vidt angår gæld til det offentlige.
Tiltrædelse pr. 1. januar 2024 eller efter individuel aftale.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Teglgårdsparken 99, 5500 Middelfart.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 99, Teglgårdsparken, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922592