Spændende stilling som kontorassistent med fokus på regnskab og administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en struktureret og ansvarsfuld kontorassistent med stærke regnskabskompetencer? Så har vi den perfekte stilling til dig!

På vegne af en anonym virksomhed i Middelfart søger vi en dedikeret kontorassistent, der kan varetage en bred vifte af administrative opgaver og samtidig have et indgående kendskab til regnskab. Du vil blive en del af et dynamisk og professionelt miljø, hvor din indsats vil gøre en forskel.



Arbejdsopgaver
  1. Daglig administration og kontorarbejde
  2. Håndtering af indgående og udgående korrespondance
  3. Organisering af møder og arrangementer
  4. Styring af kontorets forsyninger og udstyr
  5. Regnskabsopgaver såsom fakturering, bogføring, lønadministration og afstemninger
  6. Assistere med budgetopfølgning og økonomisk rapportering

Faglige Kvalifikationer
  1. Erfaring som kontorassistent eller lignende administrative roller
  2. Indgående kendskab til regnskabsprincipper og praksis
  3. Erfaring med brug af regnskabssoftware
  4. Stærke IT-kompetencer, herunder MS Office-pakken

Personlige kvalifikationer
  1. Gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt
  2. Evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver
  3. Struktureret og detaljeorienteret tilgang til arbejde
  4. Fleksibel og serviceorienteret indstilling
  5. Teamplayer med gode samarbejdsevner

Ansøg nu:

cdj@jobteam.dk 


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Vestertorv, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6073325

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet