BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for Navision, og kan du se dig selv varetage en bred vifte af opgaver, der sikrer at vores hverdag kører.
Jobbet er meget alsdigt, og du skal være klar til at springe ud i nye opgaver, når de opstår. Vi leder efter en teamplayer med humør og omsorg.
Dine naturlige arbejdsopgaver vil være:
- Finansbogføring og fakturering
- Udfærdigelse af ansættelskontrakter
- Lejekontrakter v/ ind- og udflytning
- Administrere vores hjemmeside
- Øvrige administrationsopgaver
Din profil
- Erfaring i ovenstående vil være en fordel men ikke et krav
- Kendskab til Navision og SharePoint vil også være en fordel
- Du er omhyggelig med et godt overblik
- Du er forandringsparat
Ansættelse
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Løn efter gældende overenskomst. Stillingen er 32 timer eller efter aftale
Friplejehjemmet Lillebælt er et selvejende plejehjem under Danske Diakonhjem, der med udgangspunkt i det kristne livs- og menneskesyn yder pleje og omsorg. Det er vigtigt for os at såvel beboere, pårørende, frivillige og ansatte kan mærke forskellen i hverdagen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Friplejehjemmet Lillebælt, Fænøsundvænget, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965068