BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du passioneret omkring det at skabe struktur, og har du et selvstændigt mindset, hvor det at tage ejerskab over en opgave ikke er noget problem, så er du måske den person, vi søger til ARCTIC A/S.
Som salgs-/indkøbskoordinator hos os, bliver du en vigtig spiller på holdet, og en central del af vores team af medarbejdere, der sørger for at skabe de bedste løsninger overfor vores kunder og leverandører.
Vi leder efter en person, som kan arbejde struktureret og som har fokus på detaljerne samt ligeledes sætter en ære i, at følge tingene helt til dørs.
Dine primære opgaver:
- Vareoprettelse og ajourføring af data i Excel
- Daglig kunde- og leverandørkontakt på telefon og mail
- Være med til at drive processen når vi vinder et produkt i udbud
- Ordrehåndtering i interne samt eksterne systemer
- Godkendelse og opfølgning af Artwork og QC-rapporter
- Stamdata opdatering og vedligeholdelse
- Håndtering af prøver og kvalitetssikring af produkter
- Holde dig opdateret på guidelines, regler og retningslinjer
- Ad-hoc opgaver
Dig og din baggrund:
- Du er god til Excel og kan håndtere større mængder data
- Gode kommunikationsevner (både engelsk og dansk)
- Du er struktureret og god til at holde overblik
- Du er detaljeorienteret
- Du kan overholde deadlines
- Du har evne til at se løsninger og få enderne til at mødes
- Du er en team-player, men det er vigtigt, at du også kan arbejde selvstændigt
- Du tager ejerskab over de opgaver, du har ansvaret for
- Erfaring med større kæder i detail samt tekstil er en fordel, men ikke et krav
- Erfaring med leverandørkontakt (primært Østen) er en fordel
Vi forventer at du har en positiv tilgang og at du engagerer dig i dit arbejde og dine kollegaer.
Du skal have lysten til at skabe struktur i tingene, og være med til at skabe overblik over de opgaver du sidder med.
Vi tilbyder
Vi er en familieejet virksomhed der vægter åbenhed og ærlighed højt. Alle er en del af holdet, vi sørger altid for at løfte i flok og hjælper hinanden hvis det skulle brænde på.
Udover et godt arbejdsmiljø kan vi tilbyde bl.a.:
- Madordning
- Attraktiv sundhedsordning
- Personalearrangementer
- Personalefordele
Stillingen er på 30-37 timer pr. uge.
Lyder det som noget du kunne se dig selv i, så send din ansøgning til job@arctic-as.dk.
Skulle du have nogle spørgsmål, så kontakt Isabella på 60225153.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale, da vi gerne venter på den rette.
ARCTIC A/S er en dansk familieejet tekstilvirksomhed gennem 3 generationer. Grundlagt i 1987 med en passion for en god og sund nattesøvn. Derfor tilbyder vi specifikke løsninger og koncepter inden for boligtekstiler til konkurrencedygtige priser, der omfatter alt fra behagelige dyner og puder, støttende madrasser, luksuriøst sengelinned, bløde lagner og hyggelige plaider. Dette gør vi som private label til nogle af største brands og kæder globalt og under egne brands ARCTIC, Nordisk Tekstil og Night & Day.
Fra hovedkontoret i Middelfart følger vi produkterne igennem hele processen fra design og udvikling til produktion og distribution. Produktionen er primært placeret i Asien og Europa.
Vi arbejder ud fra en kerneværdi om at være tillidsfulde. Vi sætter en ære i altid at levere varer i den rigtige kvalitet, på rette sted og indenfor aftalte tidsramme. Vi er en meget jordnær virksomhed, som stræber efter at nå vores mål og skabe resultater. Hos os vil du få en god arbejdsplads med sjov og tryghed i hverdagen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ARCTIC A/S, Stensgårdvej, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103988