BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en sagsbehandler, fysio- eller ergoterapeut, til Visitation og Myndighed - Hjælpemidler i Middelfart Kommune.
Stillingen er et 1-årigt vikariat på 35 timer med tiltrædelse d. 1.juni 2024 (Gerne tidligere hvis muligt).
Din arbejdsplads vil være fysisk placeret i storrumskontor på rådhuset i Middelfart, hvor Visitation og Myndighed har til huse.
Opgaverne er sagsbehandling af hjælpemidler, forbrugsgoder og små boligændringer jf. Servicelovens §§ 112, 113 og 116.
Myndighed Hjælpemidler varetager alle bevillingsopgaver i forhold til hjælpemidler, boligændringer og handicapbiler.
Vi benytter omsorgssystemet Nexus.
Hvem er vi:
Visitation og Myndighed - Hjælpemidler er en del af indgangen for borgeren og vores mål er, at der skal være en kort vej fra borgeren til os. Vi har organiseret os med 2 indgange, der har åbent alle hverdage fra 8-15. Én indgang via telefon og én indgang på vores hjælpemiddeldepot. Her kan borgeren møde op og ansøge om udvalgte hjælpemidler i Straks Service.
Grundet travlhed har vi for en periode reduceret vores åbningstider i begge indgange.
Vi tilbyder:
- En organisation, hvor du har mulighed for at præge udviklingen.
- Dygtige og dynamiske kolleger.
- Selvstændigt job med stort ansvar og kompetence. Selvtilrettelæggende indenfor vores åbningstider og arbejdsopgaver.
- Samarbejde; såvel mono- som tværfagligt både internt og på tværs i organisationen samt med eksterne samarbejdspartnere.
- Introduktionsprogram med mentorordning.
- Bil, cykel eller elcykel til rådighed til hjemmebesøg.
- Mulighed for personlig og faglig udvikling.
- Mulighed for at indgå i kollegialt fællesskab, hvor vi også vægter at have det godt sammen.
- En afdeling, hvor den travle arbejdsdag krydres med et godt sammenhold og nogle gode grin.
- Er uddannet ergo- eller fysioterapeut. Gerne med erfaring indenfor myndighedsområdet.
- Kan betjene IT på brugerniveau. Gerne erfaring med Nexus.
- Kan arbejde selvstændigt og samtidig indgå i et tæt samarbejde med forskellige parter.
- Kan håndtere at arbejde i en travl hverdag med forandring som et vilkår.
- Kan indgå i vores rul på telefonen samt Straks Service.
- Kan bidrage til det gode arbejdsmiljø.
- Har kørekort B.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte leder af Visitation og Myndighed, Pia Schjøtt, mobil 20520517, eller faglig koordinator Hanne Egeris Hansen på tlf. 24240341 (frem til den 19. april 2024).
Send ansøgning on
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Ansøgningsfrist er d. 22. april 2024 kl. 12.00.
Der forventes ansættelsessamtaler d. 25. april 2024
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads, med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk
Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Myndighed Ældre, Nytorv, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024295