BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for dataindsamling, dataanalyse og datavisualisering, og er du nysgerrig og dygtig til at formidle essensen af dem via Power-BI? Har du lyst til at være i en kultur, der er båret af faglighed, ansvarlighed, udsyn og et stærkt kollegialt sammenhold, så er det måske dig, der skal være med til at udvikle kontoret Fagområdesupport.
Du sikrer kvaliteten
Du vil blive en del af et godt team, der sammen dygtigt og engageret udvikler og sikrer processer, metoder og opgaver indenfor produktionsstyringsområdet, lige fra produktionsplanlægning til opfølgning, læring og styring.
Samtidig skal du understøtte og kvalitetssikre produktionsplanlægningen med relevante overblik af data på tværs af styrelsens fagområder. Produktionsopfølgning sikrer du ved dataudtræk, databehandling og analyser mv., hvor du via solide og transparente løsninger via Power BI formidler resultater til forskellige interessenter.
Herudover vil du skulle bidrage med analyser, agere sparringspartner og formidle resultater og konklusioner, alt sammen noget, som hjælper til udviklingen af produktionsstyringsområdet, så Gældsstyrelsen fortsat lægger lag på resultaterne.
Løsningsorienteret og systematisk
Det er afgørende, at du er imødekommende, fleksibel og arbejder med et godt blik for grundighed i detaljen uden at miste overblikket.
Du får en bred kontakt- og samarbejdsflade internt i Gældsstyrelsen. Derfor er det vigtigt, at du har lysten til at samarbejde på tværs i organisationen og række ud til andre, når det er påkrævet.
Du har erfaring med hurtigt at opnå en god forretningsforståelse, tager ansvar, er selvkørende og har en eksekverende profil med fokus på kvalitet, hvor du er drevet af at spille andre gode, så vi lykkes sammen.
For at sikre leverancer af høj kvalitet, lægger vi særligt vægt på, at du har en løsningsorienteret tilgang til teambaseret udvikling.
Uddannelse og faglige kompetencer
Din uddannelsesmæssige baggrund er formentlig inden for it, matematik eller økonomi på bachelor- eller kandidatniveau, men også andre veje kan føre dig til os. Uanset uddannelsesmæssige baggrund er det afgørende, at du har erfaring med Power BI.
Din talforståelse er i top og du arbejder hjemmevant med Excel og DAX. Det er et plus med kendskab til VBA og M.
Du har erfaring med at arbejde med store data i Excel, som importeres fra mange forskellige eksterne kilder, såsom SQL, SharePoint, CSV-filer og lignende.
Du sætter en ære i, at dine Excel ark er brugervenlige for andre, og du deler glædeligt ud af din Excel viden.
Og så står vi i øvrigt klar til at hælde viden på dig.
Fagområdesupport kontoret kan blive din nye arbejdsplads
Vi vil være kendt for, at vi lykkes med vores opgaver, fordi vi er dedikerede og har viljen til hele tiden at udvikle os. Vi tager ansvar, vi samarbejder og har en god balance mellem udfordringer, ansvar og udvikling.
Du bliver en del af kontoret fagområdesupport, som er placeret i afdelingen Forretningsudvikling i Gældsstyrelsen.
Fagområdesupport har til huse i Middelfart, som er Gældsstyrelsens hovedsæde. Vi står for at supportere fagområderne med en palette af løsninger indenfor systemudvikling, procesudvikling og produktionsudvikling i alle Gældsstyrelsens fagområder og ikke mindst Gældsstyrelsens direktion. Forrretningsudvikling omfatter udover Fagområdesupport en række kontorer, hvor opgaverne har tæt relation til driften samt Udviklings og Forenklingsstyrelsen.
I Produktionsstyringskontoret tilstræber vi en fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så vi søger en god work-life-balance. Tilrettelæggelsen af de løbende opgaver sker sammen med dit team. Der vil være mulighed for at vælge tilknytning til henholdsvis hovedkontoret i Teglgårdparken i Middelfart, eller på lokation samme sted som Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på Osvald Helmuths vej på Frederiksberg.
Du refererer til souschef for teamet for strategisk produktionsstyring i Fagområdesupport kontoret.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi ser frem til at modtage din ansøgning sammen med CV, eksamenspapirer og evt. yderligere materiale senest tirsdag den 2. april 2024 via linket ”Søg jobbet”.
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Martin Salomonsen på martin.2.salomonsen@gaeldst.dk eller telefon 72384984.
Vi forventer at holde 1. samtaler i uge 15 og 2. samtaler i uge 16. Der kan indgå en logik- og personanalyse samt case i forbindelse med en eventuel 2. samtale. Vi sigter efter tiltrædelse pr. 1. juni 2024.
Forud for ansættelse foretages et restancetjek, for så vidt angår restancer til det offentlige samt indhentning af straffeattest.
Ansættelsesområdet vil være Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Teglgårdsparken 26, 5500 Middelfart eller Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Bor du ikke i forvejen i nærheden af Middelfart, kan du kontakte en bosætningskonsulent, som kender områdets skoler, lokalmiljø, ejendomsmæglere mv. Bosætningskonsulenten Anne Marie Klausen kan kontaktes på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og du kan læse mere på www.flyttilmiddelfart.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 26, Teglgårdsparken, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015087