Økonomimedarbejder til Autismecenter Syddanmark

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Har du lyst til at arbejde med tal og økonomistyring og samtidig være med til at gøre en forskel for børn og voksne med autisme, handicap og sociale vanskeligheder? Så kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling i administrationen ved Autismecenter Syddanmark, primært i forhold til voksenområdet på afdelingerne Holmehøj/Ringe, Kirkevej/Kværndrup, Teglgårdsparken/Middelfart, Bihuset døgn og Bihuset aflastning.


Dine primære opgaver som ny økonomi medarbejder vil blive

  • Økonomi ansvarlig ift. VISO
  • Bogføring, betaling af regninger
  • Afregne beboer betaling og revision af borgerregnskaber
  • Udbetaling af kostrefusion ifm. borgeres fravær
  • Afstemning af bank, mellemregningskonto og kontantkasse
  • Ind- og udskrivninger af borgere i AS2007
  • Opkræve månedlig via Giro og PBS
  • Kontrakt til behandling på konsulentopgaver til kommuner
  • Journalisering
  • Oprettelse, ajourføring af lønssystemet
  • Syge dagpenge refusioner
  • Div. HR opgaver – Back up i ferier M.V
  • Forefaldende kontorarbejde
  • Div. Adhoc. Opgaver


Profil

Vi forventer, at du via din uddannelse og tidligere jobs har erfaring i ovenstående eller sammenlignelige jobfunktioner.

Du skal være systematisk i din arbejdsform og samtidig besidde gode kommunikations- og samarbejdsevner.

Endvidere er det vigtigt, at du formår og er indstillet på at formidle økonomiske problemstillinger til personer uden økonomisk baggrund på en enkel og forståelig måde – såvel på skrift og mundtligt.

Vi forventer, at du har stor erfaring med Excel. I dit daglige arbejde vil du desuden skulle arbejde med systemerne NemØkonomi, AS2007 (afregningssystem), L I S (Ledelses informationssystem), Nexus (Borgeradministrative system), Acadre (journalsystem), Silkeborg Data (Lønsystem), Office-pakken og SydAx (økonomisystem), det vil således være en fordel, hvis du har kendskab til disse værktøjer.

Vi ser gerne, at du har kørekort og bil.



Derfor skal du vælge os, idet vi tilbyder...

  • At du kan arbejde selvstændigt med mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver og tilrettelægge din egen arbejdsdag
  • Et godt fællesskab med centerledelsen, afdelingsledere og administrationen, som er dine nærmeste kollegaer og som sidder på flere matrikler i centret
  • At du får kompetent sparing med de øvrige økonomimedarbejdere på det regionale sociale område, og du bliver del af det fælles økonominetværk
  • En afvekslende hverdag i et velfungerende center, hvor vi giver plads til faglig udvikling og har fokus på at skabe sammenhæng mellem arbejdsliv og familieliv


Om os

Fællesadministrationen består i dag af 5 administrative medarbejdere, og vi deler hus og afdelingsleder med 4 underviserer fra kursusafdelingen, og 2 medarbejdere med tværgående funktioner. Autismecenteret består af 115 borgere og 250 medarbejdere fordelt på 6 matrikler.



Yderligere oplysninger

Du vil primært have arbejdsplads i Teglgårdsparken i Middelfart og fra Maj 2024 vil du have arbejdsplads på Nymarksvej i Fredericia, i vores nye fællesadministration. Der vil være opgaver og møder, der kræver arbejdsdage på andre matrikler, så derfor er det nødvendigt, at du har kørekort og bil.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerleder Niels Christian F. Hansen eller afdelingsleder Kirsten D. Tastesen, tlf. 3036 0946.



Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen med og med start fra den 1. december 2023.

Ansøgningsfrist er den 22. oktober 2023.

Lønnen aftales efter gældende overenskomst og principper i Ny Løn.

Vi forventer at afholde første samtale onsdag den 25. oktober 2023.

Går du videre efter første runde, afholder vi anden samtale torsdag den 26. oktober 2023, hvor vi aftaler nærmere om det præcise ansættelsestidspunkt.



Om Autismecenter Syddanmark

Autismecenter Syddanmark er en del af Region Syddanmarks socialområde. Centeret har et årligt indtægtsbudget på ca 120 mio. kr. Centeret leverer højt specialiserede ydelser til blandt andet børn og voksne med autisme samt børn og unge med handicap og sociale vanskeligheder. Ydelserne skabes af højt kvalificeret personale i samarbejde med den enkelte borger, kommuner og pårørende. Centeret tilbyder bo- og dagtilbud, konsulentydelser/støtte i eget hjem, rådgivning og undervisning og er VISO leverandør på både voksen- og børneområdet. Centeret har afdelinger i Ringe, Kværndrup, Odense, Middelfart og Kolding og beskæftiger i alt ca. 250 medarbejdere. Læs evt. mere på hjemmesiden www.acs.dk



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Autismecenter Syddanmark - Teglgårdsparken, Teglgårdsparken, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5919020

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet