Administrationschef til home Servicecenter Syddanmark A/S
Er du en motiverende leder, der brænder for personaleudvikling og drift? Vil du stå i spidsen for en afdeling med dygtige medarbejdere og et højt fagligt niveau?
Så er du måske vores nye administrationschef i Middelfart.
Om os
Servicecenteret varetager eftersagsbehandlingen for over 40 home-forretninger på tværs af landet. Vi understøtter home-butikkerne med opfølgning på købsaftaler, skødeskrivning, refusionsopgørelser og andre tinglysningsmæssige opgaver. Vi har fokus på høj kvalitet, effektivitet og godt samarbejde – både internt og eksternt.
Nøglen til vores succes er vores dygtige medarbejdere og udvikling af vores tilbud og services. Vi har derfor oprettet en ny stilling som administrationschef. Som daglig leder bliver det dit ansvar at udvikle en attraktiv arbejdsplads med høj trivsel, koordinere de daglige opgaver, implementere strategien og optimere arbejdsgangene. Denne opgave skal du varetage i samarbejde med teamlederne. Du bliver en del af chefgruppen og referer til servicecenterchefen.
Dine hovedopgaver
- Det overordnede ansvar for Servicecenterets 21 medarbejdere, herunder motivation, udvikling og fastholdelse.
- Ledelse og sparring af teamlederne.
- Drift af virksomhedens daglige opgaver med fokus på kvalitet, struktur og kundeoplevelse.
- Implementering af virksomhedens strategier og områdeinitiativer.
- Daglig kommunikation og samarbejde med home-forretninger og øvrige samarbejdspartnere.
- Deltagelse i den daglige sagsbehandling i mindre omfang.
Hvem er du?
- Du har mindst 3 års erfaring med ledelse og motiveres af at udvikle medarbejdere gennem motivation, feedback og sparring.
- Du har kendskab til ejendomshandel, eftersagsbehandling eller lignende – men vigtigst er din evne til at skabe en velfungerende afdeling.
- Du arbejder struktureret, bevarer overblikket i en travl hverdag og er løsningsorienteret.
- Du kommunikerer klart, skaber stærke samarbejdsrelationer og bidrager positivt til arbejdsmiljøet.
Vi tilbyder
- Et selvstændigt, udfordrende og udviklende lederjob – og da det er en ny stilling, får du stor mulighed for selv at være med til at skabe stillingen.
- Fokus på medarbejdertrivsel, udvikling og frihed under ansvar.
- Et positivt og professionelt arbejdsmiljø.
- Stillingen er en fuldtidsstilling
- Løn efter kvalifikationer.
Klar til at tage næste skridt?
Hvis du er interesseret i at blive en del af Servicecenteret og bidrage til udviklingen af vores forretning og arbejdsplads, bedes du sende din ansøgning og CV senest d. 16. juni 2025 kl. 9.00.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Servicecenterchef Christian Grevelund på tlf. 53 34 54 58 eller chgr@home.dk eller HR-chef Jeanette Hallundbæk på tlf. .23 64 45 69.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
home Servicecenter Syddanmark A/S, Odensevej, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ecaeb446-6b13-4ad6-8987-8bdf48d0d67a