Ledelsessekretariatet søger administrationsbachelorelev – er det dig?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med stor variation i arbejdsopgaver og deadlines? Vil du opnå praktisk erfaring med at understøtte kommunens øverste ledelse? Og vil du være del af et godt kollegaskab med en uformel omgangstone?

Vi søger en dygtig elev i efteråret 2024, som vil hjælpe os med de mange spændende opgaver, vi har i vores hverdag helt tæt på direktionen og de politiske beslutninger.

Praktikken afvikles i perioden 26. august 2024 til 17. januar 2025.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Udarbejdelse af dagsordener og referater til møder i kommunens øverste ledelse og MED-system
  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger og oplæg
  • Planlægning og hjælp til afvikling af interne og eksterne arrangementer
  • En bred kontaktflade på tværs af kommunens fagområder
  • Journalisering
  • Udføre forskellige ad hoc-opgaver efter behov

For at vi sammen kan lykkes med opgaverne har vi brug for, at du:
  • Er i gang med uddannelsen til administrationsbachelor
  • Er kommunikativ stærk i både tale og skrift
  • Kan tage ansvar for opgaver
  • Er struktureret, omhyggelig og har blik for detaljer
  • Er engageret og nysgerrig
  • Møder borgere, kollegaer og samarbejdspartnere med et smil

Vores arbejdsplads:
I Ledelsessekretariatet får du 14 kolleger med forskellige baggrunde; jurister, konsulenter og sekretærer. Vi understøtter organisationen f.eks. med fagligt stærke ledelses- og beslutningsoplæg, god sekretariatsbetjening, kompetenceudvikling, arrangementer af politisk karakter og udvikling af vores kommune i samarbejde med det omgivende samfund.

Opgaverne spænder bredt og det gør vores samarbejde også. Som en del af Ledelsessekretariatet indgår du derfor i løbende opgaver med betjening af organisationen, telefoner og mail og i større begivenheder.

Som en del af din opstart søger vi for god introduktion og oplæring i opgaver, så det bliver let for dig at blive en del af vores fællesskab. Du kan læse mere om Middelfart Kommune som arbejdsplads på www.job.middelfart.dk.

Vil du vide mere? Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte HR- og Sekretariatschef Katrine Kabza Andersen på tlf. nr. 30913652.

Ansøgningsfrist er d. 10. maj 2024.

Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads, med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ledelsessekretariatet, Nytorv, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027124

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet