BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kursuscentret Brogaarden søger kreativ håndværker til nyt serviceteam
Om dig
Du er vant til at tænke kreativt og sætter stor pris på at lave både praktiske og æstetiske gode løsninger, der kan komme gæster og medarbejdere til gode.
Du trives med at følge projekter fra idé til virkeliggørelse, altså er du god til at planlægge og eksekvere både mindre og større renoveringsopgaver. Også større projekter, hvor du har eksterne samarbejdspartnere og sideløbende driftsopgaver.
Du trives også med at løse løbende driftsopgaver af forskellig karakter på kursuscentret og vores 54 seniorboliger, herunder praktisk hjælp til Brogaardens mere end 30.000 gæster med bordopstillinger, AV- og IT-udstyr, handicaphjælpemidler m.m., og selvfølgelig opsyn og vedligehold af alle tekniske installationer, udendørsarealer, låsesystem, IT m.m. Brand- og beredskabsplaner er også en del af dagligdagen.
Vi forventer, at du
- er uddannet håndværker og har erfaring med at lave kreative og funktionelle løsninger
- er velorganiseret og god til at holde overblik, planlægge, strukturere og realisere projekter af forskelligt omfang
- er imødekommende, empatisk og møder dine medmennesker på en nærværende måde i øjenhøjde
- har kørekort, så du kan transportere dig selv og de nødvendige materialer rundt.
Du vil i dit arbejde blive en del af Brogaardens nye serviceteam, der forventes at komme til at bestå af 3 til 4 medarbejdere. I planlægger og udfører mange af de forskellige drifts- og renoveringsopgaver sammen, i en tæt koordinering med kollegaerne i receptionen, oldfruen og fondsdirektøren. Derfor skal du trives i vekselvirkning mellem samarbejde og selvstændigt individuelt arbejde.
Alle medarbejdere er værter for vores gæster. Det betyder, at vi også hjælper hinanden på tværs af alle funktioner. Lige fra at give en hånd i opvasken, hvis det brænder på, sætte kaffe over på gangen, eller stå og sige god morgen, når 250 gæster vælter ind ad døren.
Det må forventes, at det nye serviceteam indledningsvist skal bruge ressourcer på at få overblik over alle dele af Brogaarden, og sætte struktur på de opgaver, det nye serviceteam skal varetage.
Om Brogaarden
Brogaarden er ejet af en almennyttig fond.
På hverdage er Brogaarden fyldt med kursusgæster fra private- og offentlige virksomheder. Overskuddet, samt bidrag fra private, virksomheder og fonde, bruger vi på børn og deres familier med handicap, sygdom, eller som på anden måde er socialt udsatte, når de gæster os i weekender og ferier.
Fonden anvender årligt 3-4 mio. DKK på det almennyttige arbejde.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er 37 timer, primært på hverdage, men der forekommer aften- og weekendarbejde i forbindelse med større eller krævende arrangementer.
Særligt fra vores gæster i weekender og ferier, kan der nogle gange opstå behov for akut hjælp, eller der kan være alarmer fra de tekniske installationer. I de situationer har vi tradition for at hjælpe hinanden på Brogaarden, hvis vi har mulighed for det.
Løn efter aftale, sundhedsforsikring og pensionsordning, hvor fonden betaler 10 % og du betaler 2 % af din løn.
Vi ønsker, at du kan tiltræde hurtigst muligt.
Det er på grund af vores arbejde med børn et krav, at du har en blank børne- og straffeattest, og at du giver samtykke til, at vi må indhente dem hos politiet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Pindstrup Fonden / Brogaarden, Abelonelundvej, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974673