BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
ReQT Consulting rekrutterer til denne stilling på vegne af T. Hansen Gruppen A/S – thansen i Danmark og Norden samt AD Danmark
Du får i denne nyoprettede stilling mulighed for at designe den gode og mest effektive kunderejse i fremtidens T. Hansen Gruppen. Som ny customer experience manager får du det overordnede ansvar for alle kundeservice- og servicecenteraktiviteter i hele koncernen. Du kommer til at arbejde strategisk med udviklingen af fremtidens set-up og brug af AI m.m. ved siden af den overordnede operationelle ledelse af områderne.
En helt igennem unik mulighed i en koncern, hvor man kigger fremad og er i kraftig vækst på stort set alle markeder og tilmed kigger ind i nye.
Om virksomheden
T. Hansen Gruppen A/S er grundlagt i 1991 af Bent Jensen og består i dag af thansen og AD Danmark. thansen er repræsenteret i Danmark, Norge og Sverige som primær leverandør af et bredt produktsortiment til B2C via butikker og webshop. AD Danmark er gruppens professionelle leverandør og Danmarks eneste universaldistributør til autobranchen.
I thansen er der i dag samlet mere end 1.800 medarbejdere, hvoraf cirka 1.400 arbejder ude i butikkerne. En tydelig fællesnævner i hele thansen er, uanset om det er på det private eller professionelle marked, at der arbejdes efter kundeprogrammet ”ATK – Altid Tilfredse Kunder”. Med programmet er den klare målsætning altid at have kunden i centrum.
Om jobbet
Du får en stor berøringsflade internt i virksomheden og med alt, hvad der vedrører kundernes oplevelse og kontakt til T. Hansen-koncernen. Hele området fungerer i dag, men med klare muligheder for optimering og ikke mindst digitalisering. Derfor vil en stor del af jobbet være afsøgning af muligheder og processer og herunder også brugen af nye teknologier som f.eks. chatbot og AI etc.
Du bliver ansvarlig for hele området og dækkende for alle aktiviteter, inkl. thansen – Norge og Sverige samt B2B-forretningsområdet AD Danmark. Afdelingen består i dag af 38 medarbejdere og dækker både kundeservice og servicecenter. Du står for den overordnede ledelse i samarbejde med den nuværende afdelingsleder for områderne. På sigt skal områderne splittes op, og der er planer om etablering af et servicecenter i udlandet samt udarbejdelse af et "Mit thansen". Mulighederne er mange og åbne, og her kommer din viden og erfaring forhåbentlig i spil.
Kort sagt omfatter jobbet:
- Opbygning af den samlede kunderejse og oplevelse
- Effektivisering og højnelse af kvalitet via mere digitaliserede processer
- Ansvarlig chef for både ledere og medarbejdere
- Sikring af den strategiske udvikling på området
- Være på forkant med nye teknologier og muligheder
Om dig
Du er administrativt stærk, arbejder meget datadrevet og har en bred forretningsforståelse. Du er strategisk tænkende og nyder at have en stor kontaktflade, hvor du kan binde tingene sammen og skabe en fælles effektivitet. Du er beslutningsdygtig og har en god dataforståelse, og du evner at omsætte data og facts til konkrete handlinger. Du motiveres af en flad struktur i en organisation med stor involvering, og hvor din mening tæller. Du får plads til at gøre en forskel, og din udviklende og iderige tilgang bliver værdsat.
Som person er du analytisk, du gennemskuer hurtigt sammenhænge, og du kan skabe processer, der virker. Du besidder gode menneskelige og kommunikative egenskaber, og du forstår at bruge dette positivt, uanset hvem du kommunikerer med. Du er en selvstarter, der kan lide at være i gang og forstår vigtigheden af at skabe resultater.
Vi går ud fra, at du har erfaring fra et lignende område, hvor kundeoplevelsen har været i fokus. Du har erfaring med både salg, service, produkt- og kundehåndtering, og du motiveres af at skabe gode oplevelser og kundeservice i verdensklasse. Din brancheerfaring er ikke så væsentlig, så længe du kan tænke strategisk, har en god forretningsforståelse og desuden har sans for nye teknologier og systemer.
T. Hansen tilbyder
En spændende stilling med masser af udviklingsmuligheder, og hvor dine vilde idéer kan få flyvehøjde. En stilling i en stor koncern med en flad struktur, hvor proaktivitet og meninger er værdsat, og der bliver lyttet. En kultur præget af en uformel omgangstone med fart på og et generelt stort engagement. Du får engagerede og kompetente kollegaer og kommer til at arbejde i et inspirerende miljø med klare strategier og visioner – og med plads til at have det sjovt.
Desuden tilbydes du:
- En grundig introduktion til thansen og til de spændende tanker der er i forhold til jobbet
- Et job med en bred kontaktflade og i en organisation, hvor entreprenørskab tilsmiles
- Et samarbejde med gode kollegaer, hvor alle bidrager til fremdrift og fællesskab
- Et job med ansvar og stort udviklingspotentiale både fagligt og personligt
- En løn, der forhandles personligt efter kvalifikationer og erfaring
Ansøgningsfrist:
Den 08.09.2024.
Tiltrædelse:
Snarest muligt
Samtaleproces:
Uge 37-39.
Søg jobbet:
Via knappen ”Ansøg stillingen" kan du uploade cv, ansøgning og andre relevante papirer.
Processen varetages af konsulent Hans Hermann fra ReQT Consulting. Ønsker du yderligere informationer vedrørende jobbet som CEM, er du velkommen til at kontakte Hans Hermann på tlf. 26184844.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ReQT Consulting A/S, Stengårdsvej , 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6099914