Business Controller søges til spændende nyoprettet stilling hos T. Hansen Gruppen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

ReQT Consulting søger for T. Hansen Gruppen en business controller til nyoprettet stilling i økonomiafdelingen

Er du god til at se sammenhænge i processer, og kan du analysere de effekter, som forandringer i forretningsgange medfører? Er du en problemknuser, der motiveres af nye udfordringer, og er du typen, der tør udfordre det eksisterende? Så læs videre om denne spændende stilling.

Du tilbydes en stilling med masser af muligheder for at gøre en forskel og blive udfordret. Du bliver nøgleansvarlig for at levere relevante analyser og prognoser til ledelsen, så beslutningerne tages på et veldokumenteret datamæssigt grundlag. T. Hansen Gruppen vækster år efter år og er veletableret på både B2B- og B2C-området og har forretninger i hele Norden. Jobbet er således en enestående mulighed for at blive en del af denne vækstrejse og internationalisering.



Om virksomheden

T. Hansen Gruppen A/S er grundlagt i 1991 af Bent Jensen og består i dag af thansen som primær leverandør af et bredt produktsortiment til B2C via butikker og webshop og AD Danmark som gruppens professionelle leverandør.

I hele T. Hansen Gruppen er der i dag mere end 1.800 medarbejdere, hvoraf cirka 1.400 arbejder ude i butikkerne. En tydelig fællesnævner i hele T. Hansen Gruppen er, uanset om det er på det private eller professionelle marked, at der arbejdes efter kundeprogrammet ”ATK – Altid Tilfredse Kunder”. Med programmet er den klare målsætning altid at have kunden i centrum.



Om jobbet

Der er tale om en stilling, hvor du får indflydelse og mulighed for at bidrage til fremtidig forretningsdrift og udvikling. Du kommer til at være involveret bredt i koncernen og med en bred kontaktflade til ledelsen. Du vil arbejde med en varieret opgaveportefølje inden for business controlling, og i en nyoprettet stilling får du stor frihed i jobbet og mulighed for at være med til at sætte dit præg på, hvordan virksomheden får det bedste datagrundlag at styre efter i fremtiden.

Du bliver en del af økonomiteamet, som består af 11 medarbejdere, og får reference til økonomichefen. Afdelingen kendetegnes ved et samarbejdende miljø, engagement og en uformel omgangstone med gode traditioner, som fordrer fællesskabet.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Fremlæggelse af analyser og prognoser til ledelsen
  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts
  • Forretningsopfølgninger, herunder bl.a. salgs- og DB-analyser
  • Udvikling af automatiserede rapporter og systemer
  • Indsamling af data til udarbejdelse af periodeafslutninger etc.
  • Interne kontroller og udvikling af processer
  • Lagernedskrivning og analyser på f.eks. lagerbeholdning
  • Diverse analyser på kunder og butikker
  • Udarbejdelse og videreudvikling af virksomhedens KPI’er


Om dig

Du er initiativrig, selvmotiverende og nysgerrig med en høj arbejdsmoral og en fleksibel indstilling til opgaver og arbejdstid. Du trives som specialist, og du har en god forretningsforståelse med en indre købmand. Du har en god allround økonomisk forståelse, men motiveres mest af opgaver, der er forretningsudviklende. Du er positiv af natur, og du glæder dig til at gå på arbejde og bidrage. Du er procesorienteret og har høje standarder for dit eget og virksomhedens arbejde. Og så er du typen, der tør stille spørgsmål og søger også gerne selv efter oplysninger.

Vi lægger desuden vægt på, at du:

  • Har en relevant uddannelse og/eller relevant regnskabsmæssig erfaring
  • Er rutineret bruger af Excel og derudover har stærke IT-færdigheder
  • Har en god systemforståelse og øje for forandringer og effekter
  • Leverer et højt niveau over for andre afdelinger og interne samarbejdspartnere
  • Har en faglig stolthed omkring korrekte leverancer af høj kvalitet
  • Er god til både dansk og engelsk i skrift og tale


Virksomheden tilbyder desuden

Masser af udfordringer og muligheder for faglig og personlig udvikling i et stærkt samarbejdende miljø med godt humør. Frihed under ansvar og stor involvering, hvor din mening tæller, og du kan sætte dit præg på processer og den fremtidige udvikling. En arbejdsplads med højt til loftet og hurtige beslutningsprocesser, hvor du i høj grad vil få indflydelse og på sigt blive en væsentlig del af at udvikle hele controlling-området.



Ansøgningsfrist

D. 26.06.2024 – Vi forbeholder os retten til løbende at indkalde kandidater til samtaler.



Tiltrædelse

Hurtigst muligt.



Søg jobbet

Ved at uploade cv, ansøgning og andre relevante papirer via knappen – ”Send ansøgning"

Ønsker du yderligere informationer vedrørende jobbet som business controller, er du velkommen til at kontakte Hans Hermann på tlf. 26184844 eller på mail hah@reqt.dk.

Rekrutteringsprocessen varetages af konsulent Hans Hermann fra ReQT Consulting, hvorfor al henvendelse om jobbet skal ske hertil.







INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ReQT Consulting A/S, stengårdsvej, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6065904

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet