Kan du holde styr på mange tråde uden at miste overblikket? Har du flair for struktur, et servicegen i topform – og en god portion humor? Så læs videre.
Velkommen til Bridgewalking – en arbejdsplads med udsigt og sammenhold
Hos Bridgewalking er vi godt 60 engagerede medarbejdere, der hver dag står på hovedet for at give vores gæster en helt særlig oplevelse. Vi har et stærkt fællesskab – både når vi er på arbejde, og når vi mødes til sociale arrangementer uden for arbejdstiden. Siden åbningen i 2015 har vi budt mere end 450.000 gæster velkommen, og vi drives af stoltheden over den oplevelse, vi giver vores gæster – og af kærligheden til broen, som vi selv synes er verdens smukkeste.
Om jobbet
Du bliver en del af vores lille administration, hvor vi arbejder sammen om stort og småt – og altid med et glimt i øjet. Din hovedopgave bliver at sikre, at vagtplanen for guider og assistenter hænger sammen, så vi kan levere en smidig drift og en uforglemmelig oplevelse for vores gæster.
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- Udarbejdelse og løbende justering af vagtplaner
- Optimering af ressourcer ift. behov og efterspørgsel
- Håndtering af ændringer ved fx sygdom
- Kommunikation med guider og assistenter om vagter og ændringer
- Samarbejde med dine kolleger i administrationen om drift og planlægning og øvrige administrative opgaver.
Du er en planlægningshaj med styr på detaljerne – og så er du én, vi glæder os til at få med på holdet.
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med vagtplanlægning
- Er struktureret og god til at bevare overblikket
- Er skarp til kommunikation – både mundtligt og skriftligt
- Er serviceminded, fleksibel og har en naturlig lyst til at hjælpe dine kolleger
- Trives i en dynamisk hverdag, hvor der er fart på – og plads til grin!
- Et meningsfuldt job i en helt unik oplevelsesvirksomhed
- En central rolle i en lille, dedikeret administration
- Frihed under ansvar og mulighed for at præge dine arbejdsopgaver
- En arbejdsplads med højt humør og et stærkt fællesskab.
Tiltrædelse: Hurtigst muligt – og senest 1. juli 2025.
Ansøgningsfrist: 19. maj.
Vi afholder samtaler den 22. maj og en evt. 2. samtalerunde den 26. maj.
Har du spørgsmål? Så giv chef for Bridgewalking, Lone Skjoldaa, et kald på 21 69 13 13.
Vi glæder os til at høre fra dig – og måske byde dig velkommen til en arbejdsplads lidt ud over det sædvanlige.
Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!
Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk
Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Bridge Walking, Galsklintvej, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/7de99a74-562e-4dcf-b8cc-eb571151619a