Er du uddannet SSA og trives du med ansvar og overblik? så har du alle tiders mulighed for at søge en fast aftenvagtstilling på Skovgade Plejehjem.
Hvad kan vi tilbyde:
- Fast ansættelse i aftenvagt mellem 28-37 timer og med arbejde hver 2. weekend.
- Vi prioriterer at der er balance mellem arbejde og fritid.
- Hos os vægter vi grundig introduktion og on-boarding program med udgangspunkt i din uddannelse og erfaring.
- Hos os har du bred mulighed for at dygtiggøre dig inden for sygepleje og demens. Både det almene udtryk og det mere udfordrede demensudtryk.
- Du har også mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for handicap/psykiatri og alkoholskader.
- Du vil have rig mulighed for at arbejde med kompleks sygepleje, og opgaveoverdragelse i tæt samarbejde med vores plejehjemssygeplejerske og plejehjemslæge.
- Du kan se frem til engagerede og hjælpsomme kollegaer, samt en nærværende og omsorgsfuld ledelse.
Som social- og sundhedsassistent i aftenvagt på Skovgade Plejehjem vil du indgå i et fagligt stærkt team, hvor vi sammen varetager komplekse plejeopgaver og sikre høj kvalitet i omsorgen for vores beboere.
Dine arbejdsområder vil være:
- Deltagelse i aftenvagtmøde sammen med kollegaer, leder, og plejehjemssygeplejerske. For derved at kunne danne sig et overblik over beboernes tilstand.
- Samarbejde med plejehjemssygeplejerske, fx lægge en plan for dårligere beboere om aftenen.
- Varetagelse af rollen som SSA og tovholder i komplekse borgerforløb, herunder palliative forløb.
- Koordinering og prioritering af arbejdsopgaver med udgangspunkt i dine kollegaers faglige kompetencer.
- Sparringspartner for dine kollegaer
- Samarbejde på tværs af huse for at sikre en helhedsorienteret og sammenhængende sygepleje. Herunder sikre den nødvendige dokumentation og opfølgning.
- Dispensering og opstart af medicinske behandlinger i henhold til gældende retningslinjer.
- Administration af medicin, herunder behovsvurdering af pn-medicin samt observation og vurdering af virkning og bivirkning.
- Hjælpe med implementering af nye arbejdsgange og procedurer, som led i den løbende udvikling af vores arbejdsplads.
- Bidrage til opkvalificering af kollegaer gennem faglig sparring og opgaveoverdragelse, i samarbejde med leder og plejehjemssygeplejerske.
- Udførelse af akutte kliniske vurderinger med anvendelse af TOBS, og metoder i Nexus til tidlig opsporing.
- Tværfagligt samarbejde med udekørende akut/sygeplejerske og praktiserende læge/vagtlæge.
Hvad ser vi gerne du kan byde ind med:
- At du er uddannet SSA
- At du brænder for koordinering, sygepleje, pleje og den personcentrerede omsorg
- At du har blik for det hele menneske og sætter pris på at skabe glæde og trivsel for beboerne.
- At du sætter pris på et godt tværfagligt samarbejde og vægter arbejdsmiljø og trivsel højt.
- At du er fagligt nysgerrig og tør sætte dine personlige og faglige kompetencer i spil.
- At du evner at reflektere over egen og andres praksis.
Lidt om Skovgade Plejehjem:
Vi har 46 lejligheder fordelt på fire huse – og her bor 46 mennesker med hver deres personlighed, behov og livshistorie. Hos os handler pleje og omsorg om at se det enkelte menneske og skabe trygge, hjemlige rammer. Vi arbejder med personcentreret omsorg og gør os umage for, at både beboere og medarbejdere trives. Som kommende kollega bliver du en del af en arbejdsplads med forskellige baggrunde og kompetencer. Vi har både SSH- og SSA-uddannede, en plejehjemssygeplejerske, ufaglærte afløsere, rengørings- og ernæringsassistenter – og en flok nysgerrige SOSU-elever. Derudover har vi en aktivitetsmedarbejder, der spreder smil og liv cirka ca. 20 timer om ugen, og vi arbejder tæt sammen med vores faste plejehjemslæge, som er på skovgade hver 4. uge.
Lidt praktisk:
Ansættelsestidspunktet er hurtigst muligt
Der er ansøgningsfrist: 26.05.25
Der afholdes ansættelsessamtaler: 28.05.25
Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.
Hvis du vil høre mere om Skovgade Plejehjem eller have en rundvisning og møde dine kommende kollegaer kan du kontakte Plejehjemsleder Kristine S. Asmussen på 2466 4379 eller Assisterende leder/planlægger Liselotte Lykke Nielsen på 2174 7628 så finder vi en dag til rundvisning enten med os eller en kommende kollega, alt efter hvad du ønsker.
Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!
Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk
Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
aftenarbejde
-Arbejdsgiver:
Skovgade, Skovgade, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-05-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/66dab163-d27f-4354-9b99-1ac7ed57df24