Bliv sekretær i ledelsessekretariatet hos Middelfart Kommune

dato

Da en af vores 3 dygtige sekretærer i ledelsessekretariatet har valgt at gå på efterløn, søger vi en kompetent kollega til teamet 37 timer ugentligt fra den 1. februar 2025.

Ledelsessekretariatet, som er en af stabene under kommunaldirektøren, varetager en bred vifte af funktioner, der omfatter servicering af byråd, borgmester, direktion samt råd og nævn. Desuden en række stabsfunktioner, der omfatter juridisk bistand, ESDH superbrugerorganisation, varetagelse af valghandlinger, bosætning, turisme, landdistrikt udvikling og meget andet.

Du vil referere til HR- og sekretariatschefen, som varetager den daglige ledelse af 2 teams med i alt 20 medarbejdere: HR og arbejdsmiljø samt ledelsessekretariatet.

Udover en række administrative ad hoc-opgaver vil dine primære arbejdsopgaver omfatte:

  • Sekretærbistand til børn- og ungedirektøren, herunder udarbejdelse af årsplan, kalenderstyring m.v.
  • Sekretær for Ældreråd og Handicapråd
  • Publicering af dagsordener til politiske fagudvalg
  • KMD OPUS fakturabetaling
  • Deltage i forberedelse og afvikling af valghandlinger
  • Telefonbetjening, mødeindkaldelser m.v.
  • Kommunens rekrutteringssystem
Vi efterspørger en kollega der:
  • Har stærke administrative- og IT-kompetencer
  • Arbejder systematisk med evnen til løbende at prioritere, påbegynde og ikke mindst afslutte både små og store opgaver
  • Er samarbejdsorienteret og serviceminded både i forhold til nærmeste kollegaer og på tværs af organisationen
  • Trives i en hverdag, hvor det indimellem går stærkt, og hvor planlægningen må vige for den aktuelt opståede dagsorden
  • Er kontoruddannet med erfaring fra en offentlig politisk styret organisation.
Vi tilbyder:
Du bliver en del af et team, der i en imødekommende og uhøjtidelig atmosfære arbejder på et højt fagligt niveau, hvor fokus er rettet mod at levere grundige, saglige og velfunderede opgaveløsninger.
Vi tager vores arbejde seriøst, men vi har naturligvis også tid og rum, hvor vi sammen skaber et godt arbejdsmiljø, som rammerne for en god, sjov og tryg hverdag.

Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
Maja Føns (Tlf. 88885195) eller Monika Hedelund (Tlf. 88884801)

Ansøgningsfrist: Fredag den 29. november 2024
Samtaler forventes afholdt: Torsdag den 12. december 2024

Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst med forhandlingsberettiget organisation

Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!
Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ledelsessekretariatet, Nytorv, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6148908

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet