BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
For T. Hansen Gruppen A/S søger ReQT Consulting en økonomimedarbejder til en spændende stilling i økonomiafdelingen.
Brænder du for økonomi og bogholderi, og kunne du tænke dig at blive en del af en velfungerende afdeling, hvor fællesskab og samarbejde er stærke kendetegn?
Som økonomimedarbejder tilbydes du en alsidig stilling, hvor du får ansvar og gode muligheder for udvikling. Du vil i tæt samarbejde med dygtige kolleger sørge for, at det økonomiske årshjul bliver driftet og udført korrekt og til tiden. Teamet har et godt sammenhold og en god kultur i forhold til hjælp og sparring, hvilket fordrer en god fleksibilitet og et godt flow i opgaverne og dagligdagen.
Om virksomheden
T. Hansen Gruppen A/S er grundlagt i 1991 af Bent Jensen og består i dag af thansen som primær leverandør af et bredt produktsortiment til B2C via butikker og en webshop samt AD Danmark som gruppens professionelle leverandør.
I hele T. Hansen-koncernen er der i dag mere end 1.800 medarbejdere, hvoraf cirka 1.400 arbejder ude i butikkerne. En tydelig fællesnævner i hele koncernen er, uanset om det er på det private eller professionelle marked, at der arbejdes efter kundeprogrammet ”ATK – Altid Tilfredse Kunder”. Med programmet er den klare målsætning altid at have kunden i centrum.
Om stillingen
Du bliver en del af et økonomiteam, som består af tolv medarbejdere, og du får reference til regnskabschefen. Din dagligdag bliver præget af en lang række forskellige arbejdsopgaver inden for økonomi og regnskab og med en god blanding af både rutine- og mere udfordrende opgaver. Du vil få en grundig oplæring i systemer og processer, og du vil hurtigt opleve at få ansvar for udvalgte områder med fokus på visse dele af koncernen.
Dine primære arbejdsopgaver er:
- Kontrol og godkendelse af betalinger
- Indlæsning og bogføring af leverandørfakturaer
- Kommunikation med debitorer og kreditorer i forbindelse med den daglige drift
- Afstemningsopgaver, bl.a. i forbindelse med måneds- og årsregnskaber
- At bidrage til optimering af arbejdsgangene i bogholderiet og regnskabsfunktionen
- Ad hoc-opgaver i tæt samarbejde med dine kolleger
Om dig
Du trives i en større økonomiafdeling og motiveres af drift og ansvar for egne opgaver og områder. Du er vant til at yde en 100 % serviceminded indsats, og du går til opgaverne med omhu og engagement. Du anvender IT, herunder MS Office-pakken, som en naturlig del af din hverdag, og du er desuden god til at tilegne dig nye systemer og forretningsgange.
T. Hansen benytter Concorde XAL som økonomisystem, og det forventes ikke, at du har kendskab til dette, da du vil få en god oplæring med altid hjælpsomme kolleger.
Vi lægger desuden vægt på, at du:
- Har en relevant uddannelse og/eller relevant regnskabsmæssig erfaring
- Er vant til at arbejde selvstændigt og have en proaktiv tilgang til opgaver
- Er systematisk og struktureret i din arbejdsstil
- Har sans for detaljen og kan lide den fordybelse, der ligger i opgaverne
- Har en faglig stolthed omkring korrekte leverancer af høj kvalitet
- Begår dig på dansk og engelsk i skrift og tale
T. Hansen tilbyder desuden …
… masser af spændende udfordringer, selvstændige opgaver og forretningsområder i en organisation i vækst. Gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et stærkt samarbejdende miljø med godt humør. Frihed under ansvar til opgaver og planlægning og generelt stor involvering i det daglige flow i afdelingen. En stilling på en arbejdsplads med højt til loftet og hurtige beslutningsprocesser, hvor du i høj grad vil få indflydelse i et levende og spændende arbejdsmiljø med en god blanding af rutine- og nye opgaver.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men deltid på ned til 32 timer pr. uge kan godt aftales. Du tilbydes desuden løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring, kantineordning etc.
Hvis du synes, ovennævnte lyder spændende og kunne være noget for dig, så tøv ikke med at sende en ansøgning med cv.
Ansøgningsfrist
D. 15.11.2024
Vi forbeholder os retten til løbende at indkalde kandidater til samtale, så tøv ikke med at søge stillingen i dag.
Samtaleprocessen
Uge 46 til 48.
Tiltrædelse
Hurtigst muligt.
Søg jobbet
Du kan søge jobbet ved at uploade cv, ansøgning og andre relevante papirer via knappen ”Send ansøgning".
Ønsker du yderligere informationer om jobbet som økonomimedarbejder, er du velkommen til at kontakte Hans Hermann på tlf. 2618 4844 eller på mail hah@reqt.dk.
Rekrutteringsprocessen varetages af seniorkonsulent Hans Hermann fra ReQT Consulting, hvorfor al henvendelse om jobbet skal ske hertil.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ReQT Consulting A/S, Stengårdsvej, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141946