Vi byudvikler og vækster i Middelfart Kommune – derfor har vi brug for 2 byggesagsbehandlere.
I Middelfart Kommune er der meget gang i væksten både på erhvervs- og boligområdet. Vi har i byggesagsteamet en målsætning om at understøtte væksten, ved at yde effektiv og kompetent sagsbehandling til gavn for både borgere og erhvervsliv.
Vi har derfor brug for hele 2 nye kollager med stærke kompetencer, der kan hjælpe os med at indfri vores målsætninger.
Byggesagsteamet består i dag af 5 engagerede kollegaer, der arbejder tæt sammen for at skabe de bedste løsninger for borgere og virksomheder. Vi har derfor brug for én ny kollega i teamet, som med sin høje faglighed og erfaring vil bidrage til, at vi kan fortsætte vores kompetente indsats på området vedrørende erhvervs- og større boligbyggerier og én ny kollega, som har erfaring og interesse for småhusbyggeri og relaterede opgaver som fx adresser, flexbolig og BBR.
Vi tilbyder en arbejdsplads med:
- Engagerede selvstændige kolleger, der støtter hinanden i opgaveløsningen.
- Et uhøjtideligt miljø og godt kollegaskab, hvor vi er gode til at grine sammen.
- Et spændende og alsidigt arbejde, hvor du bliver en del af et mindre team.
- Fleksibel arbejdstilrettelæggelse.
Vi efterspørger to nye kollegaer der:
- Er uddannet konstruktør, ingeniør, landinspektør, jurist eller lignende
- Trives i rollen som myndighed med udgangspunkt i et solidt kendskab til byggeloven og anden relevant lovgivning i forbindelse med byggesagsbehandling
- Er omhyggelig, struktureret, effektiv og selvstændig i opgaveløsningen
- Evner det konstruktive samarbejde med fokus på den gode løsning både internt i teamet og med lokale interessenter, bygherrer, rådgivere, håndværkere og borgere
- Arbejder helhedsorienteret med god forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation
- Er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og som mestrer den velbegrundede afgørelse
Du bedes sende din ansøgning med CV og relevante bilag.
Vi vil afholde samtaler løbende.
Forventet ansættelse er snarest muligt.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Stillingen er på fuld tid.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til:
Teamleder Mie Søgaard Rasmussen på mie.sogaardrasmussen@middelfart.dk og på telefon 21199825 eller
Sagsbehandler Thomas Edel Jensen på thomas.jensen@middelfart.dk og på telefon 24843255
Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!
Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk
Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Plan og bygningsafdelingen, Nytorv, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6128882