Bliv administrativ nøglespiller i hjælpemiddelteamet hos Middelfart Kommune

dato

Administrativ medarbejder til Myndighed – Hjælpemidler hos Middelfart Kommune

Om stillingen:
Vi søger en dygtig og serviceminded administrativ medarbejder 37 timer om ugen med ansættelse fra senest 1. januar 2026. Der er tale om en fast stilling og du vil blive en del af Myndighed - Hjælpemidler på Rådhuset i Middelfart. Som en del af vores team vil du få en central rolle i at sikre, at dagligdagen i afdelingen kører smidigt og effektivt.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Pasning af telefonen inden for rådhusets åbningstid.
  • Håndtering af indkomne mails i Outlook, herunder tjek og opfølgning.
  • Oprettelse af ansøgninger i KMD Nexus.
  • Søge sagsoplysninger og notere relevante oplysninger i KMD Nexus.
  • Yde råd og vejledning inden for Lov om Social Service §§ 112, 113 & 116.
  • Oplyse borgere om vores Straks Service og Direkte Udlevering.
  • Andre forefaldende opgaver, der bidrager til afdelingens daglige drift.

Vi forventer, at du:
  • Er kontoruddannet og/eller har erfaring med offentlig administration.
  • Er serviceminded og kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Har kendskab til arbejdet i en politisk styret organisation.
  • Har erfaring med KMD Nexus eller lignende omsorgssystem.
  • Er struktureret, detaljeorienteret og god til at prioritere dine opgaver.
  • Kan arbejde selvstændigt, men også søger sparring efter behov.

Vi tilbyder:
  • Et engageret og fagligt stærkt arbejdsmiljø.
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor samarbejde og trivsel vægtes højt.
  • Mulighed for at udvikle dine administrative kompetencer i en spændende og udfordrende stilling.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Myndighedschef Pia Schjøtt på 2052 0517 eller Faglig leder Hanne E. Hansen på 2424 0341.

Ansøgning:
Send din ansøgning og CV via det elektroniske rekrutteringssystem senest d. 19. oktober 2025.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Samtaler afholdes den 23. oktober 2025

Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!
Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Middelfart Kommune - Hjælpemiddel, Nytorv, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/489aac74-a013-46de-ad1d-7529ad892201

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet