BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
31 Holding søger en administrativ medarbejder med indgående kendskab til regnskab og med lyst til at strukturere og eksekvere mange forskellige opgaver.
31 Holding ApS er et selskab, der investerer i og arbejder med flere virksomheder i flere brancher, herunder bl.a. handel, el, restauranter etc.. Der er derfor tale om allround funktion i en lille organisatorisk virksomhed.
Som administrativ bogholder kommer du til at arbejde selvstændigt men i tæt samarbejde med direktøren. Du vil komme til at være tæt på beslutningerne og med til at eksekvere.
Opgaver som kan være i stillingen
- Regnskabsudarbejdelse for flere forskellige selskaber, herunder bl.a.
- Daglig bogføring og afstemning
- Daglige betalinger
- Lønkørsel
- Administrative ad hoc opgaver, herunder bl.a.
- Referatudarbejdelse
- Forberedelse til møder, præsentationer etc.
- Udarbejdelse af manualer
- Grundlæggende markedsføring
Det forventes, at du:
Er detaljeorienteret, nysgerrig, glad for at have mange bolde i luften og ønsker at tilegne dig viden indenfor flere områder. Herudover er du loyal, struktureret og kan arbejde selvstændigt.
Du har tidligere arbejdet med regnskabsudarbejdelse/bogholderi.
Kontoret er med udgangspunkt i Middelfart, men da der for direktøren er meget rejseaktivitet, kan arbejdssted variere mellem kontor og hjemmearbejdsplads.
Stillingen er mellem 25 og 30 timer, med mulighed for varierende arbejdstider, hvilket kan aftales individuelt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Middelfart Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (25-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
31 Holding ApS, Gl Strandvej, 5500 Middelfart
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6068673