Ambitiøs operations manager og HR-ansvarlig søges til Krone Apotekerne

dato

Vil du stå i spidsen for en dynamisk apotekskoncern, hvor din rolle som leder for lederne bliver central for vores udvikling?  

Hos Krone Apotekerne søger vi en ambitiøs Operations Manager og HR-ansvarlig, der skal drive den daglige personaleledelse af hele personalet, udvikle vores lederteam og sikre optimal struktur og trivsel i hele organisationen. 

Du indgår som en del af den øverste ledelse, som strategisk sparringspartner for apotekeren sammen med dennes PA og koncernens faglige leder. Du får ansvaret for leder- og medarbejderudvikling samt at styrke koncernens filialledere i at være daglige personale- og driftsledere i alle afdelinger.  

Dine vigtigste opgaver bliver at sikre effektiv drift, implementering af strategiske beslutninger og udviklingen af både processer og mennesker i en organisation, der bygger på respekt, innovation og samhørighed

Dine primære opgaver 

  • Ledelse af lederteamet: Inspirere, udvikle og sparre med virksomhedens ledere for at styrke deres kompetencer og sikre en fælles retning. 
  • Personaleledelse: Sikre trivsel og udvikling for medarbejdere og ledere i hele koncernen. 
  • Planlægning og struktur: Udarbejdelse og koordinering af vagt- og skemaplanlægning for hele organisationen i samarbejde med lederne. 
  • Strategisk implementering: Omsætte strategiske beslutninger til konkrete handlinger og sikre en smidig eksekvering på tværs af organisationen. 
  • HR-udvikling: Rekruttering, medarbejderudvikling og håndtering af fratrædelser samt sikring af compliance med GDPR og relevant lovgivning. 
  • Tværfagligt samarbejde: Drive projekter, opfølgning på koncernens udvalg samt sikre effektiv kommunikation mellem afdelinger og eksterne samarbejdspartnere. 

Din profil 

  • Du har erfaring som leder, og gerne som leder for ledere, og evner at motivere og udvikle et lederteam, så alle leverer deres bedste. 
  • Du trives med ansvar og har en struktureret tilgang til både planlægning og problemløsning. 
  • Du har solid erfaring med personaleledelse og HR-processer, herunder rekruttering, medarbejderudvikling og trivsel. 
  • Din kommunikation er klar og troværdig, og du formår at skabe tillid og samarbejde på tværs af organisationen. 
  • Erfaring fra en ejerledet virksomhed er en fordel, da du trives i en kultur, hvor dynamik og bredt ansvar går hånd i hånd. 
  • Du har flair for IT og let ved at tilegne dig kompetencer inden for nye systemer. Erfaren bruger i Office 365 er en forudsætning 

Vi tilbyder 

  • En central lederrolle i en innovativ organisation, hvor du får mulighed for at præge både strategiske og operationelle beslutninger. 
  • Et stærkt og engageret lederteam, der er åbne for sparring og udvikling. 
  • En arbejdsplads, der værdsætter både høj faglighed og en god social kultur. 

Ansøg  

Send din ansøgning og CV til nytjob@apoteket.dk, har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte apoteker Tine Klingsten på 047tk@apoteket.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Middelfart Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Middelfart Apotek v/Tine Klingsten Nielsen, Jernbanegade, 5500 Middelfart

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6153599

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet